Zapalenia odczynowe stawow

1. Data: 2000-07-25 10:09:15

Temat: Zapalenia odczynowe stawow
Od: "Jan Maciejczyk" <j...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Stwierdzono u mnie odczynowe zapalenie stawow.
(Nie daja specjalnych objawow, oprocz bolowych.)Zrobilam wszelkie dostepne
badania mikrobiologiczne, ktore daly ujemny wynik. Dolegliwosci typowo
reumatycznych badania takze nie wykazaly.
Oznacza to w skrocie, ze owe zapalenia sa serologicznie negatywne. Oraz to,
ze bardzo trudno bedzie znalezc przyczyne.
Pytanie moje skierowane jest do osob, ktore cierpia na dolegliwosci
reumatyczne - niereumatyczne, lub ktorym lekarze zdiagnozowali kolagenoze
albo wlasnie odczynowe zapalenie stawow. Albo nic nie zdiagnozowali,
wmawiajac hipochondrie...
Obecnie jestem leczona antybiotykiem, nie wiem, czy to sluszna metoda, ale
komus trzeba zaufac (lub czemus).
Czy ktos choruje lub chorowal na podobne dolegliwosci?
Czy ktos posiada materialy na temat odczynowego zapalenia stawow?
Interesuje mnie tez adres lekarza, ktory zajmuje sie takimi dolegliwosciami,
ale wylacznie specjalisty znajacego sie dobrze na rzeczy, ew. szpitala czy
kliniki, niekoniecznie w Polsce, ktora moze rozwiazac moj problem.
Wymienie sie tez doswiadczeniami i podam adres lekarzy, ktorzy obecnie mnie
lecza, jezeli ktos ma podobne objawy i zupelnie nie wie, co dalej.
Kaska

2. Data: 2000-07-27 17:15:14

Temat: Odp: Zapalenia odczynowe stawow
Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje szukac pomocy w Instytucie Reumatologii w Warszawie

Sok z sokowirowki
Ktoś cenzuruje listę ?
krwawienie
Sprzedam książkę - Anatomia człowieka pod red. Sokołowskiej-Pituchowej
Biuletyn Elektroniczny Psychiatrii Online