Zapalenie krtani. Pilne

1. Data: 2007-11-26 18:45:15

Temat: Zapalenie krtani. Pilne
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Dziecko 4 letnie ma zapalenie krtani.. Co podać w nocy (na noc) w
przypadku duszności prosze pomóżcie bo zapomniałam:Salbutamol syrop,
aminofyline 0,1 czopki czy pulmicort do inhalacji..
Co w tym przypadku najbardziej byłoby skuteczne?
Jak postepowac w nocy w przypadku duszności??
Dzieki za odpowiedz Kasia

2. Data: 2007-11-26 21:08:02

Temat: Re: Zapalenie krtani. Pilne
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" < > napisał w wiadomości
> [...]
> aminofyline 0,1 czopki czy pulmicort do inhalacji..
> Co w tym przypadku najbardziej byłoby skuteczne?
> Jak postepowac w nocy w przypadku duszności??

Wezwij pogotowie w przypadku duszności. Zapalenie krtani może skończyć się
dla dziecka źle przy braku lub spóźnionej pomocy.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-11-27 14:11:13

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wezwij pogotowie w przypadku duszności. Zapalenie krtani może skończyć się
> dla dziecka źle przy braku lub spóźnionej pomocy.

Dodam jeszcze, że mieliśmy zalecenie od naszego pediatry jak największego
schłodzenia wdychanego powietrza (w czasie ataku , oczywiście), tzn. ubrać
dziecko i czekać na balkonie, latem nawet otworzyć lodówkę.

D.

4. Data: 2007-11-28 06:30:18

Od: "mk" <atr45{}@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aminofyline 0,1 czopki czy pulmicort do inhalacji..
> Co w tym przypadku najbardziej byłoby skuteczne?

Z tychleków, które wyminiłaś rozkurczowo dział aminifilina, stosowana
roównież w leczeniu astmy.

Węch
Interpretacji wynikow morfologi krwii i badania ogolnego moczu czy ktos potrafi???
znowu temperatura rośnie po godzinie 15 :(
opuchnieta gorna warga
szczepic - czy warto