Zapalenie stawu skokowego.

1. Data: 2001-03-05 11:19:42

Temat: Zapalenie stawu skokowego.
Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam problem. Jakis czas temu pytalem sie o bole miesni. W tej chwili dalej
mam te "zakwasy" ale w sobote doszlo do tego ze nie moglem wstac z lozka.
Wyladowalem u lekarza i zalecil lozko i tabletki : Aulin oraz Dicloratio
uno. Pytanie brzmi jak to najszybciej wyleczyc ? Za tydzien musze wyjechac a
w chwili obecnej ciezko mi chodzic nawet o kulach. No i jeszcze jedno jaka
moze byc tego przyczyna ? Czy to moga byc powiklania pogrypowe ? Lekarze nie
chcieli mi tego powiedziec ale mysle ze gdyby to potwierdzili to by
przyznali sie do zlej diagnozy z przed misiaca.

z gory dziekuje

Maciej Strzelecki {ciuSma} 0-601 369-874
c...@s...polbox.pl ICQ : 5376414
Milosc ma wszystkie zalety Rozy, kolce tez.

2. Data: 2001-03-05 15:00:21

Temat: Odp: Zapalenie stawu skokowego.
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczyn zapalenia stawu skokowego moze byc wiele Ale często jest
spowodowane dna moczanowa czyli podagra. Ja jak mam te zapalenie to biore
Voltaren 2 x dziennie i przechodzi po 3 dniach
Pozdrawiam Doctore

Użytkownik ciuSma <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aa37610$...@n...vogel.pl...
> [...]
> Maciej Strzelecki {ciuSma} 0-601 369-874
> c...@s...polbox.pl ICQ : 5376414
> Milosc ma wszystkie zalety Rozy, kolce tez.

Free Ads 5700
Zaburzenia na tle podwzgórzowym i przysadkowym
WZW typB
WZB typu B
prosze o rade...