Zapas lekow podczas wyjazdu za granice

1. Data: 2004-01-19 21:08:43

Temat: Zapas lekow podczas wyjazdu za granice
Od: zbych <z...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dosc niespodziewanie dowiedzialem sie, ze bede musial wyjechac w
delegacje zagraniczna do USA na 6 miesiecy. Jestem w trakcie
dlugotrwalego leczenia i musze codziennie przyjmowac pewne leki.
Chcialbym na wspomniany wyjazd zabrac ze soba zapas lekow na te 6
miesiecy. Poniewaz leki biore codziennie wiec bedzie ich pare pudelek na
ten czas. I tu pojawia sie moje pytanie: czy i jesli tak to jakie
dokumenty musze wziac ze soba aby nie miec problemow na granicy (zarowno
polskiej jak i amerykanskiej)? Domyslam sie, ze powinienem pewnie miec
jakies zaswiadczenie od lekarza ale jakie? Jakis konkretny wzor? W jakim
jezyku - czy wystarczy po polsku? Czy potrzebne sa jeszcze jakies
dodatkowe dokumenty?
Wyslalem nawet maila do ambasady USA w Warszawie ale nie otrzymalem
jeszcze odpowiedzi i dlatego pytam sie tutaj. Moj problem w tym momencie
polega na tym, iz o wyjezdzie dowiedzialem sie stosunkowo pozno (zostal
mi wlasciwie tydzien) i potrzebuje te informacje jak najszybciej.

Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje na ten temat.

Pozdrawiam
Zbych