Zapiekanka z ziemniaków

1. Data: 2004-12-04 08:59:28

Temat: Zapiekanka z ziemniaków
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, tak na szybko przepis na zapiekanke z ziemniakow (moze juz bylo) :)
Jako ze po obiedzie czasem zostają ziemniaki, chetnie robie cos takiego:

Ziemniaki kroje za pomoca "siatki" do krojenia jajek (takie cos co kroi w
kosteczke)
Ziemniaki ida do żaroodpornego naczynia, do tego pokrojony drobno boczek,
kiełbaska jakaś zalegająca w lodówce, papryka ostra mielona, oregano, duzo
czosnku, oleju tyle aby "zwilżyć" całość no i obowiązkowo ser (do środka
potrawy i na wierzch) - wszystko dopiekarnika do momentu az sie ser
roztopi/zpiecze (jak kto woli)

Pozdr
CAT

1. Data: 2004-12-04 10:07:22

Temat: Re: Zapiekanka z ziemniaków
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czosnku, oleju tyle aby "zwilżyć" całość no i obowiązkowo ser (do środka
> potrawy i na wierzch) - wszystko dopiekarnika do momentu az sie ser

ja dodaje jeszcze do tego kwaśną śmietanę i cebulę
a kartofle kroję w talarki

1. Data: 2004-12-04 11:24:10

Od: "sigma_5" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja dodaje jeszcze do tego kwaśną śmietanę i cebulę
> a kartofle kroję w talarki

Ja na wierzch zamiast samego sera daję śmietanę wymieszaną z czosnkiem i serem
żółtym starym na drobnej tarce-taka dość gęsta masa.
Smacznego

1. Data: 2004-12-04 15:01:14

Od: CATALYST <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sigma_5 napisał(a):

> Ja na wierzch zamiast samego sera daję śmietanę wymieszaną z czosnkiem i serem
> żółtym starym na drobnej tarce-taka dość gęsta masa.
> Smacznego

Grrr
jutro zapiekanka :)

CAT

surówka z rzodkwi
surówka z rzodkwi
.. cos pod vodke :) ...
'Pierniczki Anki' - chyba spartoliłam :(
"Staropolsi" piernik