Zapomniałam co mam

1. Data: 2006-05-30 12:57:34

Temat: Zapomniałam co mam
Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tak, przyznaję się:) Mam sklerozę, ale naprawdę nie mogę sobie przypomnieć.
Proszę więc o pomoc. Co to jest?

http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_adlicja

Przez całą zimę byłam przekonana, że mam tam hibiscusa i opatulałam go i
sprawdzałam. Ale teraz nie wydaje mi się to hibiscusem. Powiedzcie, co to:)
adlicja

2. Data: 2006-05-30 14:16:09

Temat: Re: Zapomniałam co mam
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzałam. Ale teraz nie wydaje mi się to hibiscusem. Powiedzcie, co to:)

Chyba heliotrop

Pozdrawiam, Lilka

3. Data: 2006-05-30 16:21:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

ad wrote:
> Tak tak, przyznaję się:) Mam sklerozę, ale naprawdę nie mogę sobie przypomnieć.

Przecież właśnie przypomniałaś sobie: masz sklerozę :-)

> http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_adlicja
>
> Przez całą zimę byłam przekonana, że mam tam hibiscusa i opatulałam go i
> sprawdzałam. Ale teraz nie wydaje mi się to hibiscusem. Powiedzcie, co to:)

Faktycznie nie wygląda na hibiskusa. Może budleja?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-05-30 17:13:18

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież właśnie przypomniałaś sobie: masz sklerozę :-)

To i owo mi się przypomina:) Tyle że nie sedno:)

> Faktycznie nie wygląda na hibiskusa. Może budleja?

Budleja by pasowała ze względu na docelową wielkość, bo jestem pewna, ze ma z
tego wyrosnąć większy krzak niż np. heliotrop. Stąd też pomyłka z hibiscusem,
który cały czas mi się kojarzył z tym miejscem posadzenia. Tym czasem mam go
zupełnie gdzie indziej. Ah!! Pomieszałam sobie i teraz nie wiem:) Ale z liści
bardziej podobne do heliotropa. Tyle że ja nigdy nie kupowałam heliotropa.
Dziękuję za podpowiedzi i może jeszcze komuś coś się skojarzy. A jak zakwitnie
to może bardziej się sprawa rozjaśni:)

pozdrawiam ad

5. Data: 2006-05-31 05:25:37

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziękuję za podpowiedzi i może jeszcze komuś coś się skojarzy. A jak zakwitnie

Ja też uwazam , ze to budleja . Dobrze , ze ja okryłaś na zimę. Moja duża i
zmarzła tej zimy , ale odbija od korzeni.

Pozdrawiam , Elzbieta

6. Data: 2006-05-31 05:40:47

Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja  też uwazam  , ze to budleja . Dobrze , ze ja okryłaś na zimę. Moja duża i
> zmarzła tej zimy , ale odbija od korzeni.
>
> Pozdrawiam , Elzbieta

No to pięknie:) Mam budleję:) I muszę pamiętać na przyszłość, żeby w zimie ją
też okrywać.
dziękuję i powodzenia życzę Twojej alicja

# Winorosl - zaopiekuje sie :)
Udało się :-)
Małe winorosle
Zakładanie trawnika