Zapomniana tabletka i dziwna sytuacja.

1. Data: 2003-03-22 10:13:53

Temat: Zapomniana tabletka i dziwna sytuacja.
Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja dziewczyna zapomniała wziac tabletke i mineło ok 13 godzin od
odstatniej. W necie przeczytałem ze jesli mineło wiecej niz 12 godzin to
nalezy:
1. zażyj natychmiast ostatnią z pominiętych tabletek
2. resztę pominiętych tabletek wyrzuć
3. przez najbliższe 7 dni stosuj dodatkowe zabezpieczenia (środki
mechaniczne, chemiczne)
4. policz ile tabletek zostało do końca opakowania i jesli-
- zostało mniej niz 7 tabletak to bla bla niewazne.. bo w przypadku mojej
dziewczyny zostało wiecej niz 7 nalezy zrobic normalna siedmiodniowa przerwe
i przez piewrszych siedem dni zabezpieczac sie dodatkowo.
Także powiedziałem dziewczynie zeby wzieła ta zapomniana i potem normalnie
przyjmowała pozostałe ale nici z kochania przez minimum 7 dni.
Wszystko było by fajnie gdyby nie to ze potem przeczytałem ulotke z
opakowania tych tabletek (Steridil 30) i tam jest napisane ze nie nalezy
zazywac zapomnianych tabletek tylko poprostu przyjac nastepna i dodatkowo
sie zabezpieczac.
I tu pytania:
Czy dobrze zrobiłem mowiac dziewczynie zeby wzieła ta zapomniana tabletke?
Czy nie bedzie potem zadnego problemu?
Czy wogole dobrze robimy tzn. wzieła zapomniana i pozniej bedzie przyjmowac
normalnie reszte i zrobi 7 dniowa przerwe.
I czy macie jakies inne uwagi?
Dzieki za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam!

2. Data: 2003-03-22 10:52:42

Temat: Re: Zapomniana tabletka i dziwna sytuacja.
Od: "Redi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dobrze zrobiłem mowiac dziewczynie zeby wzieła ta zapomniana tabletke?
> Czy nie bedzie potem zadnego problemu?

Witam,

Moja dziewczyna tez kiedys zapomniała i wzięła dopiero rano tą
z porzedniego dnia, a wieczorem kolejną na ten dzień.
Skończyło się na tym, że miała okres 1 dzień później niż zawsze.

pozdr
Radek

3. Data: 2003-03-22 17:47:46

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sociu <m...@p...fm> napisał(a):

> Witam.
> Moja dziewczyna zapomniała wziac tabletke i mineło ok 13 godzin od
> odstatniej. [....]
> I czy macie jakies inne uwagi?
> Dzieki za wszystkie odpowiedzi

Oboje jestescie mordercami nienarodzonych, tako rzecze Ojciec Dyrektor.
Ciurlac sie trzeba bez tabletek i bez gumy. Jedynym srodkiem
antykoncepcyjnym dozwolonym przez Ojca Dyrektora i posla Giertycha jest
szklanka zimnej wody, wy zboki jedne!!!

4. Data: 2003-03-22 18:13:14

Od: "Agnieszka Peplińska" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy wogole dobrze robimy tzn. wzieła zapomniana i pozniej bedzie przyjmowac
> normalnie reszte i zrobi 7 dniowa przerwe.

Z moich doświadczeń wynika, że zrobiliście db. Brałam jak dotąd trzy różne
rodzaje pigułek i przy każdej z nich ulotka głosiła, że należy brać
zapomnianą tabletkę. Kilka razy zapominałam brać tabletkę, zawsze brałam jak
sobie przypomniałam i nigdy nie miałam żadnych kłopotów.

Pozdrawiam,
Agnieszka.

czerwone krostki
proteza jadra