Zapotrzebowanie?

1. Data: 2004-06-29 23:33:57

Temat: Zapotrzebowanie?
Od: "Edyp" <edyp[NOSPAM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakiej stronie moge sie dowiedziec jak policzyc dobowe zapotrzebowanie na
energie dla osoby wazacej 66kg? Chce jeszcze dla tej osoby obliczyc i podac
strukture pokrycia dobowego zapotrzebowania przez bialka, tluszcze i
weglowodany?
Nie chodzi mi o gotowy kalkulator lecz o wyjasnienie lub przyklad jak to sie
liczy.
Moze ktos z grupy wie?

Edyp

2. Data: 2004-06-30 06:06:19

Temat: Re: Zapotrzebowanie?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Edyp w wiadomości news:cbsu3h$h07$1@inews.gazeta.pl pisze:
> Na jakiej stronie moge sie dowiedziec jak policzyc dobowe
> zapotrzebowanie na energie dla osoby wazacej 66kg?

Bylo. Szukaj w guglach pod haslem "benedict-harris formula".

--
Potrawy mięsne, a zwłaszcza podrobowe są najwartościowszym pożywieniem. Ustępują im
tylko żółtka jajek.

3. Data: 2004-06-30 17:17:07

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:cbsu3h$h07$...@i...gazeta.pl,
Edyp <edyp[NOSPAM]@wp.pl> napisał:
> [...]
> zapotrzebowania przez bialka, tluszcze i weglowodany?
> Nie chodzi mi o gotowy kalkulator lecz o wyjasnienie lub przyklad jak

Częściowo na te informacje odpowiada faq na http://www.janwer.com/ a resztę
znajdziesz w linkach

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Geny i dieta długowieczności
herbalife na przytycie
.. motylek
dieta bogatotłuszczowa
Odżywki dla odchudzających się i dla chcących przytyć [spam]