Zapoznajmy się z ciekawym efektem...

Data: 2016-06-11 17:41:58
Temat: Zapoznajmy się z ciekawym efektem...
Od: glob <r...@g...com>

Pszemol
... efektem Krugera-Dunninga :-)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Krugera-Dunninga

"W psychologii... zjawisko polegające na tym, że osoby
niewykwalifikowane w jakiejś dziedzinie życia mają
tendencję do przeceniania swoich umiejętności w tej
dziedzinie, podczas gdy osoby wysoko wykwalifikowane
mają tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności."

Co Wy na to, grupowicze? :-)

Głupota to próżność, ( zadęciodupie ) brak samokrytycyzmu, to widzimy po zachowaniu
kleru, czy po pisowcach zatrudnianych na stanowiska na legitymacje. Tu też widzimy
jak zmanipulowana tłuszcza, wmawia rzeczy już nawet wbrew szkole podstawowej, a że
mózg ma tendencje do zamykania rzeczywistości w definicje, to im głubsze tym więcej
spisków, bo zupełnie nie rozumie otoczenia.
A osoba mająca wiedzę jest samokrytyczna, ciągle widzi że nie wie, jest wiele do
zobaczenia, ma otwarty umysł i ciekawa nowych rzeczy, zupełnie rzucających nowe
światło na stare, bo wszystko jest w ciągłej zmianie, takie Sokratejskie, wiem że nic
nie wiem i nawet dumny być często nie umie ze swoich osiągnieć, bo wie że to tylko
pewien etap.