Zarazenie HIV

1. Data: 2003-03-10 08:35:10

Temat: Zarazenie HIV
Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak mezczyzna moze sie zarazic od kobiety
podczas stosunku? Oczywiscie nie uzywajac prezerwatyw.

2. Data: 2003-03-10 13:06:37

Temat: Re: Zarazenie HIV
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, loli_pop wrote:

> Mam pytanie jak mezczyzna moze sie zarazic od kobiety
> podczas stosunku? Oczywiscie nie uzywajac prezerwatyw.

ile masz lat?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-03-10 14:21:35

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile masz lat?
17
tak mi w szkole mowili to nie moj wniosek

4. Data: 2003-03-10 15:14:52

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003 08:35:10 GMT, "loli_pop" <w...@w...pl>
wrote:

>Mam pytanie jak mezczyzna moze sie zarazic od kobiety
>podczas stosunku? Oczywiscie nie uzywajac prezerwatyw.

Mysle, ze powinienes sie zapytac w szkole...
Od siebie moge dodac, ze prawdopodobienstwo zakazenia w odwrotna
strone, od mezczyzny do kobiety, jest mniej wiecej 3 x wieksze.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2003-03-10 15:22:17

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze powinienes sie zapytac w szkole...
> Od siebie moge dodac, ze prawdopodobienstwo zakazenia w odwrotna
> strone, od mezczyzny do kobiety, jest mniej wiecej 3 x wieksze.

Z tego wynika, ze prawdopodobienstwo zarazenia od kobiety do mezczyzny jest
mniejsze niz 33%

6. Data: 2003-03-10 21:07:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Mar 2003, loli_pop wrote:

> tak mi w szkole mowili to nie moj wniosek

poczytaj broszury na ten temat albo w Internecie.
Jesli 17-latek pyta czy mozna sie zarazic HIV przez
stosunek z zarazona kobieta to nie dziw sie, ze mnie
to dziwi

P.

7. Data: 2003-03-11 07:35:31

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz przepraszam ze nie wiedzialem...
Nie studiuje medycyny. Wiem ze mozna, ale
nie wiem dlaczego. Myslalem ze mi ktos powie.

8. Data: 2003-03-11 11:46:56

Od: "Stanowisko 72 - sala duża KZIS AM Poznań" <k...@m...am.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik loli_pop <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:27Yaa.144128$A...@n...chello.at...
> Mam pytanie jak mezczyzna moze sie zarazic od kobiety
> podczas stosunku? Oczywiscie nie uzywajac prezerwatyw.

Prawdopodobieństwo przejścia kobieta>mężczyzna jest rzeczywiście mniejsze,
ale to nie znaczy, że małe (noo, powiedzmy). A jak? Przez mikrouszkodzenia
skóry - powstają w trakcie niemal każdego stosunku. Dalej sam sobie domyśl
(w wydzielinie pochwy wiriony są niestety obecne).

9. Data: 2003-03-12 07:34:28

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skóry - powstają w trakcie niemal każdego stosunku. Dalej sam sobie domyśl
> (w wydzielinie pochwy wiriony są niestety obecne).

Dziekuje

Proces nowotworowy-prac mag.
tabletka antykoncepcyjna
trzeci zab