Zarób na pracach dyplomowych swoich znajomych

1. Data: 2003-10-03 22:04:41

Temat: Zarób na pracach dyplomowych swoich znajomych
Od: "Dominik" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz znajomych, którzy skończyli technikum lub studia ?
Ci znajomi musieli obronić pracę dyplomową, licencjacką lub magisterską.

Jeśli namówisz tych znajomych, żeby upoważnili mnie do publikacji ich pracy
dyplomowej, to dostaniesz 10% z pieniędzy jakie uda mi się zarobić na tych
pracach !!!

Co z tego będą mieli Twoi znajomi, którzy się na to zgodzą ?
Oni jako autorzy dostaną 30% z pieniędzy jakie wpłyną za oglądanie ich
pracy.

Wszystko jest w pełni legalne.
Działamy zgodnie z ustawą o prawach autorskich i kodeksem cywilnym.

Im więcej prac znajdzie się u nas dzięki Tobie tym większe Twoje zyski w
przyszłości.

Więcej szczegółów na www.e-dyplom.com

---------
Dominik