Zatoki

1. Data: 2004-04-27 21:17:07

Temat: Zatoki
Od: "Acidos" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobic zeby sie wyleczyc z chorych zatok???
mam 23 lata a Choruje juz na to od 6 lat
mialem juz zrobioną nawet operacje przegrody, leczylem sie inchalacjami a
(inchalacje w przychodni z jaką solą i olbas)
co ide do lekarza (specjalisty - laryngologa) to mam albo opis albo mówi ze
juz jestem po operacji i wystarczy poczekac, (od operacji minel 2 lata)
dodam ze to zatoki czolowe najbardziej dokuczja
naturalnie ciagle mam flegme w gardle i katar w nosie
moze jakiś domowy sposób albo jakikolwiek??/
Pozdrawiam
AD

2. Data: 2004-04-27 21:32:57

Temat: Re: Zatoki
Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodam ze to zatoki czolowe najbardziej dokuczja
> naturalnie ciagle mam flegme w gardle i katar w nosie
> moze jakiś domowy sposób albo jakikolwiek??/
witaj mam identyczny problem, z tego co sie zam zorietowalem to lekarze nie
bardzo sie w tej amterji orietuja, tez sie leczylem, ale czulem sie coraz
gozej, poprawa nastapial jak o dziwo przestalem brac te wszystkie leki i
krople jakie mi zapisywano, wniosek taki ze pomoc nie potrafia a zaszkodzioc
to zawsze moga, ja od jakiegos czasu, z dosc dobrym skutkiem lecze sie sam,
antybiotykami, czasem przechodze dwie kuracje antybiotykowe w ciagu
miesiaca, ale to przewaznie zima, jak sie zle zaczynam czuc to antybiotyk
przez tydzien, i czuje sie lepiej niz wcale bym sie nie leczyl, a
zdecydowanie lepiej niz za czasow kiedy bylem leczony, tez to polecam, w
naszym przypadku istnieje w zatokach ciagly stan zapalny, a najlkepszym
sposobem na stany zapalne jest antybiotyk, oczywiscie logiczne bylo by
znalezc przyczyne takiego stanu i usuniecie go, ale nie jestem lekarzem, a
skoro nawet oni tego nie potrafia to coz, moze za jakis czas poziom w
medycynie sie podniesie, miejmy nadzieje ze za naszego zycia,
pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2004-04-27 21:47:53

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ugotuj ziemniaka i gorącego przykładaj na czoło - polecił mi to lekarz -
pomogło , probuj systematycznie.
A czy masz bóle gardła przy tych zatokach? lub jakies inne objawy?

4. Data: 2004-04-27 22:03:12

Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze sie wtracam, bo nie mam doswiadczenia z zatokami, ale moze
lepiej usuwac przyczyny a nie skutki.. hmm.. moze pobierz material na wymaz
z zatok, bo ciagle stany zapalne moze wywolywac bakteria namnazajaca sie...
Osobiscie boje sie bardzo antybiotykow. Tak naprawde lekarze nie stosuja sie
do nauk jakich pobierali na studjach, bowiem antybiotyki stosuje sie w
bardzo ciezkich przypadkach... Sami nie zdajemy sobie sprawy jak wielkie
spustoszenie powoduja w calym organizmie. Zabijaja wszystko co nam potrzebne
dla zycia. Przede wszytskim flore bakteryjna znajdujaca sie w jelitach. A
jak dobrze wiemy jelita to system odpornosciowy calego organizmu..
nio ale rozumie, bo chcemy przeciez sobie pomoc w dolegliwosciach...

5. Data: 2004-04-27 23:35:49

Od: "arielka" <w...@t...he> szukaj wiadomości tego autora

"Acidos" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> dodam ze to zatoki czolowe najbardziej dokuczja
> naturalnie ciagle mam flegme w gardle i katar w nosie
> moze jakiś domowy sposób albo jakikolwiek??/
ja miałam tez chore zatoki chyba nawet w tym samym wieku i znam ten
bol......
pomogł taki sposob ktory polecił mi laryngolog"starej daty"
posmarowac czoło kremem a pozniej posmarowac mascia rozgrzewajaca - ja
mialam z jadu zmiji
duzo tego dac dlatego posmaruj kremem bo ja pierwszy raz nie posmarowałam i
mialam pozniej skore czerwona
na to połozyc komprez z waty ,ciepłej wody i denaturatu albo spirytusu
zrobic to na noc w moim przypadku zaczeło schodzic z nosam,gardła nie bede
opisywac ale schodziły nawet grudki tego
przez cały dzien ,wiec dobrze to zrobic jak sie bedzie w domu i pozwilic aby
to wszytkio zeszło
ja robiłam to 3 razy az dziwne ile sie miesci w zatokach "smieci"
polecam tez swiecowanie uszu metoda hoppi ,uzywa sie swieczek ktore działaja
jak tlok i czyszcza
bezbolesna metoda,przyjemna a czysci uszy i zatoki takze
swieczki mozna kupic w sklepie rozkarskim albo radiostetow albo Ulik gdzie
sprzedaja produkty z miodu
ale najpier zrob te pierwsza metoda rozgrewajaca ktora polecił laryngolog a
pozniej tymi swieczkami

duzo zdrowia i pozdrawiam
arielka

6. Data: 2004-04-28 08:43:16

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Acidos" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c6mii2$2uk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> dodam ze to zatoki czolowe najbardziej dokuczja
> naturalnie ciagle mam flegme w gardle i katar w nosie
> moze jakiś domowy sposób albo jakikolwiek??/

wymaz => chodowla => antybiogram => ewentualne antybiotyko-terapia.

7. Data: 2004-04-28 10:58:05

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak bys przeczytal uwaznie to bys sie dowiedzial ze dlugie lata leczylem sie
u roznej masci latyngologow, wymazy tez byly, pozatym sam wiem jakie zle
skutki uboczne maja antybiotyki, ale w moim przypadku maja one
nieporownywalnie wieksze pozytywne skurki, wiec mimo tych zniszczen jakie
powoduja czuje sie jak zdrowy

8. Data: 2004-05-01 09:47:21

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moglabym sie dowiedzieć czegos więcej o tych świeczka?
Jak się nazywają , ile kosztują?
może mi też pomogą - bo uszy tez bolą przy zatokach.
dziękuję góry

9. Data: 2004-07-01 19:27:20

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj

31. OLIVE LEAF EXTRACT (Wyciąg z liści drzewa oliwnego)

Wskazania:

. Zapobieganie i leczenie różnych chorób wirusowych (np. hertpes I i
II, grypa, przeziębienie ogóle)

. Zakażenia grzybicze (na paznokciach, nogach, świąd skóry)

. Zapalenia (wirusowe zapalenie płuc)

. Zapalenie stawów, łagodzenie (reuma)

. Zapalenie zatok (sinusitis)

. Choroby układu oddechowego (astma, bronchit)

. Alergie

. Gruźlica

. Gonorrhea

. Malaria

. Zapalenie dróg moczowych i pęcherza moczowego

. Biegunki wirusowe

. Wzmocnienie układu immunologicznego

. Zmniejszenia liczbę wolnych rodników

. Posocznica

. Zmęczenie chroniczne

. Choroby krążeniowe ( niedokrwienie mięśnia sercowego, arytmia serca,
niedokrwienie kończyn)

. Stany wrzodowe i nadkwaśność.

Stosowanie tradycyjne i powszechne:

Preparat jest w 100% naturalnym wyciągiem roślinnym. Jest uzyskiwany z liści
drzewa oliwnego - Olea europaea. Preparat ten jest bardzo skuteczny
przeciwko wirusom, bakteriom, grzybom, wysokiemu ciśnieniu i innym chorobom
serca jak również dolegliwościom związanym z krążeniem. Wzmacnia
mikroorganizmy naturalnej flory jelitowej i jest skuteczny w zapobieganiu
wrzodom żołądka i w ich leczeniu. Dobre wyniki uzyskano także w leczeniu
astmy - alergii.

Preparat ten jest ogólnym i naturalnym środkiem wzmacniającym układ
immunologiczny, więc nie jest dziwne, że ci, którzy używają go, mają lepsze
samopoczucie, większą chęć do życia, są bardziej aktywni i są odporni na
różne choroby.

Jest udowodnione, że nawet przekraczając kilkaset razy proponowaną dzienną
dawkę preparatu, nie doprowadzimy do zatrucia organizmu, ani do pojawienia
się żadnych skutków ubocznych.

Dawkowanie i sposób stosowania:

Zapobiegawczo: 2 kapsuły dziennie.

Leczniczo: 3x1 lub 4x1 kapsuły dziennie.

Należy stosować przed jedzeniem popijając całą szklanką czystej wody.

W przypadku małych dzieci (stosuje się u dzieci od 2 roku życia), które nie
mogą połknąć całej kapsułki, należy zawartość kapsułki wsypać do niewielkiej
ilości miodu lub dżemu /lek gorzki/ i tak podać. 2-3 razy ? kap.

Preparat można regularnie używać. Organizm nie uzależnia się. W każdej
chwili można przerwać używanie preparatu.

Uwaga:

Pomimo, że preparat nie powoduje żadnych skutków ubocznych, na początku
stosowania może wystąpić reakcja Herxheimera. Objawia się ona podniesieniem
gorączki, bólami głowy i poczuciem zmęczenia trwającymi 1-2 dni. Spowodowane
jest to tym, że preparat bardzo szybko i w dużych ilościach niszczy
mikroorganizmy, które rozkładając się irytują organizm i powodują intensywną
odpowiedź układu immunologicznego.

Pozdrawiam: Istvan

bakterie w żywności
Cwiczenia obnizajace glos