Zatoki i brak patetu

1. Data: 2006-01-12 16:54:07

Temat: Zatoki i brak patetu
Od: "Michall" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zatoki moga byc przyczyna braku apetytu?Od miesiecy mam problemy z
zatokami .Dodam ze jestem bardzo szczuply i chcialbym przytyc lecz niemam
wlasnie apetytu.Gdy zjem rano cos to czuje sie syty przez caly dzien.Gdybym
cos zjadl to mam mdlosci i zbiera mnie na wymioty.Mialem rozne badania ale
nic nie wykryto.O anoreksji tez zaden lekarz mi nie wspomnial a gdy
zapytalem czy moze to byc przyczyna stwierzono ze nie co potwierdzily
badania
Przy okazji moze zna ktos lekarza ,specjaliste ktory zajmuje sie takim
problemem (braku apetytu).
Dodam ze mam 183 cm wzrostu a waze 53 kg.
Pzdrawiam

2. Data: 2006-01-12 17:40:55

Temat: Re: Zatoki i brak patetu
Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji moze zna ktos lekarza ,specjaliste ktory zajmuje sie takim
> problemem (braku apetytu).
> Dodam ze mam 183 cm wzrostu a waze 53 kg.

jestes chudy jak patyk wiec masz rzeczywiscie problem,
nie trzeba byc jasnowidzem zeby wiedziec ze brak apetytu (w twoim przypadku)
to znaczy ze masz chory uklad pokarmowy,

> Mialem rozne badania ale nic nie wykryto

niech zgadne, krew, kupa, siku i jakies macanko?

badania ukladu pokarmowego sa bardzo kosztowne, wiec nie licz na panstwowa
sluzbe zdrowia, zglos sie tez do dobrego specjalisty, a nie pierwszego
lepszego w przychodni.

3. Data: 2006-01-15 21:52:32

Od: "Michall" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> badania ukladu pokarmowego sa bardzo kosztowne, wiec nie licz na panstwowa
> sluzbe zdrowia, zglos sie tez do dobrego specjalisty, a nie pierwszego
> lepszego w przychodni.

Do jakiego specjalisty trzeba sie udac aby zbadac dobrze uklad pokarmowy?

4. Data: 2006-01-16 19:39:03

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

go gastrologa, albo do szamana :O)

białkomocz
wyciek z piersi u kobiet
"Pas lędźwiowy, krzyż czy cuś nad pośladkami z tyłu :)" - boli
Cholesterol
AT III