Zatrucie co Robić

1. Data: 2004-07-30 17:36:15

Temat: Zatrucie co Robić
Od: "Dr Tus" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów
Mam problem
W poniedziałek zjadłem Kapuśniaczka popijając wodą Mineralną
Dodam ze mam alergie ( nie na żywność i pije Cet Alergin i Wapno )
W środę zjadłem Kwaśne Mleko i a wieczorem kawałek szynki
W czwartek mieliśmy Kapuśniaczek
No i zaczeły się jaja na brzuchu wyskoczyła potówka mała wysypka
potem mnie przeczyściło same gazy itd. ,obecnie boli mnie
żołądek ,nie mam gorączki ,jest mi niedobrze bul też jest w rejonie
Pempka ( wiem że to nie wyrostek bo ten bul umie odróżnić .dodam ze
czuje w sobie dużo gazów i całkowicie nie chce mi się jeść
Z lekarstw wypiłem Sirimarol i No-spa
Co zrobić iść na dyżur do lekarza a może wypić Dziurawiec i
mięnte

2. Data: 2004-07-31 06:23:52

Temat: Re: Zatrucie co Robić
Od: "zen" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr Tus" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Z lekarstw wypiłem Sirimarol i No-spa
> Co zrobić iść na dyżur do lekarza a może wypić Dziurawiec i

Proponuję zakup węgla aktywnego (kilkanaście tabletek) i słownika
ortograficznego ;)
pozdrawiam
zen

kamień nerkowy