Zatrucie i gorączka.

11. Data: 2003-01-11 21:01:43

Temat: Re: Zatrucie i gor?czka.
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>A możesz wyjaśnić dlaczego tak jest?
Z tego, co sprawdzałem w Pubmedzie niedocieczony jest molekularny
mechanizm, dlaczego tak się dzieje - podejrzewa się, że jest to związane
z szybszą eliminacją leku w organizmach kobiet.
Podobno skuteczny jest u kobiet słabiej eliminowany prawoskrętny izomer
optyczny (normalnie syntetyzowany lek to racemat - po połowie prawo- i
lewoskrętnego izomeru), ale z kolei synteza dająca znaczącą przewagę
jednego izomeru jest bardzo droga.
Po prostu ibuprofen swego czasu testowano na próbie liczącej więcej
mężczyzn niż kobiet i tam w podwójnie ślepej próbie stwierdzono, że jest
skuteczniejszy od placebo.
Natomiast podwójnie ślepa próba na samych kobietach tego nie wykazała.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

12. Data: 2003-01-11 21:02:39

Temat: Re: Zatrucie i gorączka.
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

]
> Posted At: Saturday, January 11, 2003 9:54 PM
> Posted To: medycyna
> Conversation: Zatrucie i gorączka.
> Subject: Re: Zatrucie i gorÄ...czka.

> Tylko, że w żołądku rozpuszczony węgiel zalegał dość długo,
> więc to nie
> pomogło.:-)

Juz wiem ;-) Zapamietam.

> Efekt placebo opiera się na wierze w działanie leku, więc lek
> mógł Ci "pomagać", ale równie dobrze mogłaby Ci pomóc
> tabletka "masa tabulette", jeślibyś wierzyła, że Ci pomoże.

Eeeee... Wiem, co to jest efekt placebo. Problem z tym, ze nie bylam
nastawiona w żaden sposob. Przez przypadek wzielam ibuprom, zadzialal.
Potem wzielam paracetamol, nie pomogl. Wzielam ibuprom - pomogl. A
reklam ibupromu nie bylo wtedy. Gdzie tu efekt placebo?

--
Kami
____________________________

13. Data: 2003-01-11 21:07:00

Od: Krzysztof Parzyszek <k...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jan 2003 22:01:43 +0100, Artur Drzewiecki wrote:

> [...]
> skuteczniejszy od placebo.
> Natomiast podwójnie ślepa próba na samych kobietach tego nie wykazała.

``Ibuprofen 400 mg is effective in women, and women are well represented
in trials''

http://www.biomedcentral.com/1471-2253/2/6/

--
<>> k...@s...org <Krzysztof Parzyszek> 9/2/2002
<<> "If you can't convince them, confuse them" -- HS Truman

14. Data: 2003-01-12 04:12:13

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Potem wzielam paracetamol, nie pomogl. Wzielam ibuprom - pomogl. A
>reklam ibupromu nie bylo wtedy. Gdzie tu efekt placebo?
Choćby z informacji otoczenia ("U mnie to działa."), lekarza ("Zapiszę
Pani bardzo dobry lek.") etc. - zadaj sobie pytanie, na jakiej podstawie
wzięłaś wtedy ibuprofen - losowałaś, czy ktoś (choćby i farmaceuta) Ci
doradził.
BTW. Jednej kobiecie w mej rodzinie pomaga wyłącznie metamizol
(Pyralgina).:-)))
Dlaczego w latach 1980 Polakom tak bardzo pomagała Aspiryna z Bayeru?
Reklam nie było.:-)))

15. Data: 2003-01-12 15:19:46

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

E-e! Właśnie nie. Pic polegał na tym, że z nikim o tym nie gadałam. Po
prostu lek był w szafce. Wydaje mi się nawet, że byłam zła, że nie ma
czegoś 'normalnego' (czyli Paracetamolu). I tu - zaskoczenie...

> BTW.
> Jednej kobiecie w mej rodzinie pomaga wyłącznie metamizol
> (Pyralgina).:-)))

Jak pomaga, to niech bierze ;-)

> Dlaczego w latach 1980 Polakom tak bardzo pomagała Aspiryna z
> Bayeru? Reklam nie było.:-)))

Bo zachodnia? ;-))

--
Kami
____________________________

16. Data: 2003-01-12 15:51:41

Temat: Re: Zatrucie i gorÄ...czka.
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Bo zachodnia? ;-))
Najprawdopodobniej.:-)))
Zwolennik deexpierdyzacji Internetu.

17. Data: 2003-01-12 16:49:30

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
powiada, że:

|ibuprofen (ibuprom), bo ten

Acha, a u mężczyzn nie ma efektu placebo? =)

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
Faith in the Lord is something I will always have. [Oasis/Anna]

dalsza nasada >DE
Bolace piersi
nienormalna sytuacja...
do ginekologow i kobiet z HPV