Zatrudnię osobę niepełnosprawną

1. Data: 2007-11-16 11:24:18

Temat: Zatrudnię osobę niepełnosprawną
Od: "Web-jarek" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak kreuje sie obraz nieroby i lenia z Osoby Niepelnosprawnej

Pod adresm :
http://www.wpelnizaradni.pl/forum/viewtopic.php?t=5
pisza tak :

-------
[ Zatrudnię osobę niepełnosprawną
Autor: autobusyuzywane.pl

Witam wszystkich!
Od ponad dwóch lat, bezskutecznie poszukuję osoby niepełnosprawnej w celu
zatrudnienia na stanowisku
administratora mojego serwisu www, która będzie odpowiedzialna za
aktualizację oferty na stronie, ale nie tylko.......be,ble,ble, itd.....]
----------

Wcale sie nie dziwie ze juz od dwoch lat szukaja pracownika jezeli nawet nie
potrafia odpowiedziec na zadne im pytania, wazne ze w swiat ida falszywe
wiesci o ON

pozdr.Web-Jarek

2. Data: 2007-11-16 17:18:17

Temat: Re: Zatrudnię osobę niepełnosprawną
Od: Adam <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-11-2007 o 12:24:18 Web-jarek <w...@n...pl> napisał(a):

> Wcale sie nie dziwie ze juz od dwoch lat szukaja pracownika jezeli nawet
> nie
> potrafia odpowiedziec na zadne im pytania, wazne ze w swiat ida falszywe
> wiesci o ON

Czemu fałszywe?

Zapraszam Cię do Centrum Integracja, gdzie doradcy zawodowi próbują
oferować ludziom pracę. Ogłoszeń jest bez liku, problem z chętnymi.

Adam Pietrasiewicz
°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o
§o?°¨¨¨¨°
Jak dasz biedakowi ukradzioną rybę, to bedzie się mógł raz
najeść. Jak go nauczysz kraść, to będzie już zawsze najedzony.
°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o
§o?°¨¨¨¨°

3. Data: 2007-11-18 20:39:46

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dlaczego ta oferta jest skierowana wyłącznie do ON,
skandalicznie niskie zarobki, za które nawet zdrowy technik
informatyk, nie podjąłby się pracy.
Coś mi tu nie gra, jak dwa lata szukają to im pracownik nie potrzebny.

Pół roku temu kupiłem transformatorową spawarkę 250 A,
trochę wciągnąłem się w spawanie.
Myślałem o zrobieniu kursu " Spawania gazowego i elektrycznego" -
problem jest taki, że aby wziąść udział w takim szkoleniu muszę mieć
zaświadczenie od lekarza, o przeciwwskazaniach i tu jest problem jak
to załatwić.
Przecież, nie chcę pracować u kugoś, tylko dla siebie i u siebie...

Jest zapotrzebowanie na usługi spawalnicze, zwłaszcza
spawanie aluminium, blach i elementów samochodowych
nie wiem tylko skąd wziąść pieniądze na automat spawalniczy, porządne
elektronarzędzia i podłączenie odpowiedniej lini energetycznej do
garażu,
łączna inwestycja to koszt ponad 15.000 zł.
Na taką konkretną pomoc liczyłbym np. z PFRONu a nie na kursy pisania
CV i k*rwa mać autoprezentacji!
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
--
"Zamiast nędznej ryby lub niewolniczego łowienia ryb dla kapitalisty w
zamian za nędzne resztki, lepiej dać potrzebującemu możliwość

4. Data: 2007-11-19 07:30:14

Od: a...@g...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

hahahaa... niestety pozostaje ci dac w lape jakiemus konowalowi, lub
zatrudnic dobrego spawacza zeby ci pokazal jak sie to robi. nigdzie nie
musisz sie chwalic ze spawasz.

pozdr.
arek

5. Data: 2007-11-20 03:02:36

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara napisała mi na "priva" i przesłała informacje z Gazety
Prawnej nt. dofinansowań z PFRON do otwarcia działalności
gospodarczej. Można
Za otrzymane informacje bardzo dziękuję.
Z jednej strony chciałbym mieć prawdziwy biznes a nie taki okazjonalno
uliczno-bazarowy, z drugiej strony boję się, że nie znajdę
pręczycieli kredytu / pożyczki a po walce o dofinansowanie zakupu
handbike'a nie za bardzo lubią mnie w PCPRze - przez co przeszkody
mogą się piętrzyć.
Działalność gospodarcza to jest to bardzo duże ryzyko,
szczególnie dla kogoś kto ma raczej "zezowate" szczęście.
W sprawie DG będę musiał skonsultować to z moim bratem, on jest "lucky
dog" to mi doradzi.

Kupiłem na Allegro podręcznik o spawaniu elektrycznym i gazowym, po
pierwszym pobieżnym przejrzeniu tego podręcznika zdałem sobie sprawę,
że o spawalnictwie tak naprawdę niewiele wiem i narazie muszę to
potraktować raczej hobbystycznie.

Myślałem jeszcze nad czymś innym - bardzo dobrze mają się saloniki z
akcesoriami GSM, telefonami komórkowymi, telewizją cyfrową "n"
telewizja i telewizorami HD READY na które jest teraz mega szał...

MS OFFICE 2007 TAKŻE DLA NIEWIDOMYCH
poszukuje pracownika 3d
jakie oferty pracy?
Świetnie lecz szkoda że nie u nas.