Zauroczenie

1. Data: 2001-04-09 11:52:58

Temat: Re: Zauroczenie
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9as7dv$oei$...@n...tpi.pl, Natchniuza at n...@p...onet.pl
wrote on 9-04-01 13:51:

> Nie wiem, czy dobrze zrozumialam... Chodzi Ci o ROZCZAROWANIE, ktorego
> skutkiem jest rozstanie? Czy o
> ROZ-CZAROWANIE? Ten myslnik w srodku wyrazu wiele dla mnie zmienia ;-)
>

> --
> Magda vel Natchniuza

Ten myslnik jest kluczowy: chodzi oczywiscie od zdjecie czaru/uroku, czyli
zobaczenie obiektu naszych westchnien we wlasciwych, ludzkich proporcjach:)
I zaakceptowanie go jako takiego.
Joanna

1. Data: 2001-04-09 11:57:56

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Ten myslnik jest kluczowy: chodzi oczywiscie
> od zdjecie czaru/uroku, czyli zobaczenie obiektu
> naszych westchnien we wlasciwych, ludzkich proporcjach:)
> I zaakceptowanie go jako takiego.

Czyli: od-czarowanie.
Czyli zauroczenie trwa od za-czarowania do od-czarowania.

Fajnie. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-04-09 11:59:46

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten myslnik jest kluczowy: chodzi oczywiscie od zdjecie czaru/uroku, czyli
> zobaczenie obiektu naszych westchnien we wlasciwych, ludzkich
proporcjach:)
> I zaakceptowanie go jako takiego.

Tak tez myslalam. Ladnie to ujelas. Ale nadal nie mozna dokladnie okreslic,
kiedy nastepuje roz-czarowanie i jak dlugo moze trwac czarowanie ;-)

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-04-09 12:01:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nadal nie mozna dokladnie okreslic, kiedy nastepuje
> roz-czarowanie i jak dlugo moze trwac czarowanie ;-)

To juz jest proste: za-czarowanie trwa tak dlugo dopuki
nam sie nie znudzi.
Znudzenie = od-czarowanie. :)

Czarek

1. Data: 2001-04-09 17:37:29

Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melisa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> się
> osobą,
>
> To ja sie pod tym podpisze :) Dodam moze, ze wg mnie zauroczenie to
> buzujace hormony (np hormon szczescia), ekscytacja i w ogole podniebne
> akrobacje. A Milosc to juz stabilna, pewna jazda pewnym autem, po pewnym,
> ale fascynujacym terenie - to przyjemnosc spokoju :)
>
> Melisa

A u mnie w ogole nawet tego nie bylo... Tego zauroczenia, o ktorym piszesz
(zgadzam sie z Toba, ze to tak wlasnie wyglada :)).
Dla mnie to wszsytko (to miedzy mna a Nim) jest takie bardzo realne,
takie... mocno stapajace po ziemi, z mala nutka niepokoju o przyszlosc...

izyda

1. Data: 2001-04-09 17:46:43

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To juz jest proste: za-czarowanie trwa tak dlugo dopuki
> nam sie nie znudzi.
> Znudzenie = od-czarowanie. :)

Moim zdaniem znudzenie jest tylko jednym z objawow od-czarowania.
Innymi moga byc : obojetnosc, niechec, wstret itp.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-09 17:46:49

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli: od-czarowanie.
> Czyli zauroczenie trwa od za-czarowania do od-czarowania.

Czasami mozna rzucic czar nadefektywnie i wtedy jest dym ;)))

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-09 19:16:49

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem znudzenie jest tylko jednym z objawow od-czarowania.
> Innymi moga byc : obojetnosc, niechec, wstret itp.

Znudzenie, wstret, niechcec, obojetnosc to nie sa objawy roz-czarowania
(czyli od-czarowania) tylko ROZCZAROWANIA. Mylisz chyba pojecia.

Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl
ICQ# 101770287
GG# 67384

1. Data: 2001-04-09 21:29:47

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znudzenie, wstret, niechcec, obojetnosc to nie sa objawy roz-czarowania
> (czyli od-czarowania) tylko ROZCZAROWANIA. Mylisz chyba pojecia.

Tym razem to ja sie gubie ;)
Ale na serio to wydaje mi sie, ze sie nie pomylilem. Pisalem o uczuciach,
ktore przychodza z czasem. Przy rozczarowaniu w/w uczucia pojawiaja sie od
razu, a przy od-czarowaniu to po jakims czasie.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-10 05:09:10

Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=> wrote in message news:9as7td$qr9$1@news.tpi.pl...
> Czyli: od-czarowanie.
> Czyli zauroczenie trwa od za-czarowania do od-czarowania.

Jesli zauroczenie moze trwac nawet rok, to wydaje mi sie jest to mozliwe tylko wtedy,
gdy z ta osoba nie mamy blizszego kontaktu - widujemy ja tylko "z odleglosci". Co w
przypadku, gdy dwie osoby znaja sie bardzo dobrze i czesto widuja sam na sam? Czy tu
tez
zauroczenie moze trwac tak dlugo?

Jaku-b.

co to jest milosc?
Ciekawe urządzenie do relaksacji , nauki, wypoczynku pozbywania się nałogów pracy nad siłą woli
Jestem od dzisiaj
interview chyba off topic
SWPS w Warszawie - wątpliwości!