SWPS w Warszawie - wątpliwości!

1. Data: 2001-04-08 09:23:35

Temat: SWPS w Warszawie - wątpliwości!
Od: kAPi <k...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

prosiłbym szanownych grópowiczów o rade :)

od dłuższego czasu planuje podjęcie nauki w Warszwskim SWPS'ie... jednak
niedawno pojawiły się pewne wątpliwości:

1. nagły wzrost czesnego z 6000 do 7200pln rocznie (chodzi o tryb
dzienny). nie wiem czym to zostało spowodowane. informacje na www i w
informatorach zawsze podawały 6000, a podczas pierwszego dnia
informacyjnego nagle podają 7200. to już jest znaczna suma.

2. dowiedziałem się niedawno że w trybie dziennym który mnie interesuje
wykłady odbywają się w godzinach 10.00 - 20.30. moje pytanie więc brzmi,
czy codziennie zajęcia kończą się i zaczynają o tych godzinach? czy może
godziny wykładów uzależnione są od indywidualnego planu studenta? jak to
wygląda w praktyce? codziennie 10,5 godziny wykładów to dość intensywny
tryb nauczania ;)
no i jeśli liczyć jakieś 40min na dojazd (w moim przypadku), to troche
mało dnia zostaje... chociażby na nauke ;)

prosiłbym więc o opinie od studentów SWPS na temat tej uczeli... bo
zaczynam się wachać, a czasu na podjęcie decyzji coraz mniej ;)

z góry dziękuje za jakiekolwiek rady, komentarze i pozdrawiam wiosennie!

--
_ (.".) _
'-'/. .\'-' moooo!

1. Data: 2001-04-08 15:37:11

Temat: Re: SWPS w Warszawie - wątpliwości!
Od: "G.M." <d...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Studiuje na SWPSie juz od 2 lat, na pierwszym roku czesne wynosilo 6000 za
rok, obecnie wynosi 6500, o kwocie 7200 jeszcze nie slyszalem, wzrost
widocznie spowodowany jest przenosinami i remontem nowego budynku, (tak to
sobie tlumacze- w rzeczywistosci nie mam pojecia dlaczego) w ktorym maja
odbywac sie zajecia wszystkich rocznikow.
Tryb dzienny nie jest wcale dzienny- do tej pory zajecia odbywaja sie od
godz. 15:30 do godz. 20:30. Kazdy uklada sobie plan wedlug wlasnych potrzeb.
Nie masz sie wiec czego obawiac. Tak szeroki wachlarz godzinowy jest raczej
wyjsciem na przeciw studentom. Nowe godziny funkcjowania szkoly sprawia, ze
studia dla niektorych rzeczywiscie beda w trybie dziennym :-)
Co do samej uczelni, ja osobiscie jestem bardzo zadowolony. Od strony
dydaktycznej chyle czola, kuleje troche organizacja- ale miejmy nadzieje,
ze to kwestia rozproszenia osrodkow nauczania :-) (zajecia odbywaja sie
odpowiednio dla kazdego rocznika 1,2,3, 4 i 5 rok: na Szturmowej, w Jadwidze
,w Sw. Augustynie i w Batorym, czasem zdarza sie tez migracja miedzy tymi
osrodkami, jednak nie jest to bardzo uciazliwe i w duzej mierze jest to
sprawa ulozenia sobie planu).
Mamy swoja strone w necie- www.swps.edu.pl- tutaj znajduje sie naprawde
sporo informacji.

Pozdrawiam serdecznie
G.M.

Poranne koszmary...
Ktokolwiek widział, Ktokolwiek wie ( pilne/b.ważne )
Do You Rarr? 2157
rozstanie...
Deam machine