Poranne koszmary...

1. Data: 2001-04-07 15:12:09

Temat: Poranne koszmary...
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czy Wy też macie codziennie rano fatalne humory? Nie pamiętam już,
kiedy obudziłem się i pomyślałem, że to będzie fajny dzień... Potem
wszystko się poprawia (no, nie zawsze, ale każdy ma czasem gorszy
dzień).

Fakt, że ostatnio życie obarcza mnie wieloma stresami, ale tak bez
przerwy? Nawet w niedzielę.

Może sobie kupię reklamowaną w radiowej trójce płytę 'Andrzeja
Cierniawskiego, artysty od lat mieszkającego i tworzącego w Stanach
Zjednoczonych', on śpiewa 'będzie dzisiaj piękny dzień...', hehe :)
--
Samotnik Michał Jęczalik Sr

1. Data: 2001-04-07 22:03:11

Temat: Re: Poranne koszmary...
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@l...localdomain...
> [...]
> kiedy obudziłem się i pomyślałem, że to będzie fajny dzień... Potem
> wszystko się poprawia (no, nie zawsze, ale każdy ma czasem gorszy

Witam :-)

Miewam od czasu do czasu rano fatalny humorek. Lepiej sie do mnie wtedy nie
zblizac ;-) Najczesciej taki zly nastroj wiaze sie u mnie z tym, ze jestem
przemeczona, niewyspama, brak mi swiatla slonecznego itd.
Teraz jednak coraz lepiej sie czuje po przebudzeniu ;-) Kiedy wstaje,
sloneczko juz w najlepsze swieci, ptaki spiewaja. Wlaczam sobie moja
ulubiona plyte CD i naprawde czuje sie o wiele lepiej.

Pozdrawiam,
Magda

P.S. Jutro bedzie dobry dzien ;-)

1. Data: 2001-04-08 01:27:14

Od: "Brenda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
> --
> Samotnik Michał Jęczalik Sr
> A co Ci tak naprawdę doskwiera?? Jak myślisz, czym spowodowany jest Twój
fatalny humor?

1. Data: 2001-04-08 06:34:47

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> Czy Wy też macie codziennie rano fatalne humory?

A ja codziennie rano mam świetny humorek. Ponieważ:

1. Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje
2. "Rankami budzę się śliczny, liryczny i apetyczny" - jak śpiewał Gajos w
KSP
3. Śpiewaja skowronki, a sowy ida spać
4. Wszystko przede mną
5. Znów miałam piękne sny
6. Jeszcze mogę być madra, szlachetna i wspaniała (wieczorem znów widzę, że
zaprzepaściłam kolejną szansę;))
7. Mniej ważę niż wieczorem (i mam na koncie 0 kalorii - ile przede mną
pysznych rzeczy !)
8. Mam rózne niespodzianki w OE
9. Na pewno czegos się nauczę :)
10. Ten dzień może być zupełnie inny niż wszystkie, które minęły.

A teraz jest właśnie ranek - popatrzcie, która godzina !

skowroniasta joanna

1. Data: 2001-04-08 08:26:36

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moj zly humor rano zazwyczaj wystepuje wtedy , gdy za oknem widze
nieprzyzwoita temperature , deszcz , wiatr itd. I tez czasami potrzebuje
jakiegos
rozrusznika , aby bardziej pozytywniej nastawic sie do tego co za oknem i
reszty dnia. Najlepiej dziala na mnie wtedy jakas fajna muzyczka , ktora
zazwyczaj
w 90% poprawia mi nastroj. Np. wlasnie dzisiaj stosuje taka terapie plytowa
czuje ze z minuty na minute moj humor polepsza sie.

1. Data: 2001-04-08 09:06:00

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam rano humor doskonały zawsze, natomiast z postępami dnia jest on coraz
gorszy, coraz mneij mi się podoba świat. To w nocy jest najgorzej. Mam
choerną deprechę. Pójdę się ululać, wstaje i jest wszystko ok.

Ves

1. Data: 2001-04-08 10:10:33

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article m...@l...localdomain, Samotnik at
s...@s...eu.org wrote on 7-04-01 17:12:

> [...]
> Cierniawskiego, artysty od lat mieszkającego i tworzącego w Stanach
> Zjednoczonych', on śpiewa 'będzie dzisiaj piękny dzień...', hehe :)

Tak, tak - koniecznie wybierz sobie dobra "piosenke przewodnia".
Za mna na wiosne od lat chodza Skaldowie
"Pukajcie wszyscy w niemalowane drewno bo
czasami szczescie trwa tylko chwile dwie
pukajcie wszyscy w niemalowane drewno bo
bo ktos pokochal mnie."

Czasami dziala - choc niekoniecznie jest prawdziwe.
Ale jak tylko slonce zyczyna od samego rana zagladac do okien
i ptaki swiergola, nie moge sie powstrzymac przed wyskoczeniem z lozka.
I zycze ci tego z calego serca. Choc moze nie o 6 rano, co mi sie czesto
zdarzalo - taki przymus pospiesznego obudzenia sie i zycia. Bo szkoda
dnia:)))

Pozdrawiam,
JOanna

1. Data: 2001-04-08 11:02:16

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> Witam :-)
<ciach>
> ulubiona plyte CD i naprawde czuje sie o wiele lepiej.
>
> Pozdrawiam,
> Magda
>
> P.S. Jutro bedzie dobry dzien ;-)

Kurcze, a mi sie dzisiaj zepsul odtwarzacz CD

Ad P.S. Dzisiaj jest dobry dzien :-)

(mam jeszcze na niego tydzien gwarancji)
:-)

Pozdrawiam

Elliss

1. Data: 2001-04-08 11:30:47

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

ajtne napisała piękną wiosenną piosenkę w news:9ap0mn$ql8$1@news.tpi.pl...

> A ja codziennie rano mam świetny humorek. Ponieważ:
>
> 1... (...) 10 (...)
> skowroniasta joanna

Czy czasem nie jest tak, że swoim humorkiem świetnym i pewnie głęboko
uzasadnionym, przyciągasz do siebie wszystkich ponuraków?:))

Bo przecież nie od dzisiaj wiadomo, że uśmiechamy się do tych, którzy się
do nas uśmiechają. A w dzisiejszych czasach trudno znaleźć kogoś tak pogodnego!

Uważaj więc na wampiry, które mogą z Ciebie wyssać ... no nie powiem "wszystko"
ale jednak ... ;))

--
serdeczności
Alfred

1. Data: 2001-04-08 13:11:43

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> napisał w wiadomości

> Czy czasem nie jest tak, że swoim humorkiem świetnym i pewnie głęboko
> uzasadnionym, przyciągasz do siebie wszystkich ponuraków?:))

No, nie wiem... To tylko jedno z moich wcieleń ;)

> Uważaj więc na wampiry, które mogą z Ciebie wyssać ... no nie powiem
"wszystko"
> ale jednak ... ;))

Na wampiry sa sposoby ;)

teraz melanchilijnie
zadumana joanna

Ktokolwiek widział, Ktokolwiek wie ( pilne/b.ważne )
Do You Rarr? 2157
rozstanie...
Deam machine
HAIKU 3 (zapraszam i milej zabawy...)