Zauważyłam pewne poruszenie

11. Data: 2003-08-07 12:47:46

Temat: Re: Zauważyłam pewne poruszenie
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bgtgtv$2uj8$1@news2.ipartners.pl...

> : fasolka ta jest zgodna z MM mimo wysokiego IG fasolki (40),dzięki
> pomidorom
> : i cebuli które obniżają wypadkowa posiłku
>
> Ojej, fasolka szparagowa (zielona) ma IG 40?? Skad masz ta informacje?
> Wydawalo mi sie ze straczkowe maja IG<35.

po ugotowaniu IG rośnie ;)))
Slawek

12. Data: 2003-08-07 13:12:13

Temat: Re: Zauważyłam pewne poruszenie [DO]
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

no ma 40 :) a wiem to np. z www.montignac.pl/warzywa.htm

a co do tych straczkowych to zielony groszek ma np. IG 50 a z puszki to
nawet 65
ale jesli zrisz sobie fasolke dla troli to pomidory "zbują IG :))))

> po ugotowaniu IG rośnie ;)))
> Slawek

a jadasz surowa fasolke szparagową ??:)

IG produktów jest podawany w kilku rersjach w zalezności w jaki sposób jest
spozywany i tak marchew masz surowa i gotowana ,a ziemniaki sa gotowane
,pieczone ,smarzone puure ale fasolka jest zawsze podawana po obróbce
termicznej :))

ps [DO] to dla dobra optymalnych :))

13. Data: 2003-08-07 15:22:54

Od: "SantaXand" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora