Zawilce ogrodowe - wzeszły już?

1. Data: 2008-05-15 19:12:51

Temat: Zawilce ogrodowe - wzeszły już?
Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
czy one już wzeszły. U mnie ani śladu :(

pozdrawiam.

JAdam

2. Data: 2008-05-15 20:07:26

Temat: Re: Zawilce ogrodowe - wzeszły już?
Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAdam" napisał:
> Dzień dobry,
> czy one już wzeszły. U mnie ani śladu :(

U mnie wzeszły już dawno, jeszcze w marcu. Rosną sobie spokojnie.

Pozdrawiam,
Rajmund

3. Data: 2008-05-16 11:13:30

Temat: RE: Zawilce ogrodowe - wzesz?yju ??
Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Już przekwitly..

4. Data: 2008-05-16 17:48:51

Temat: Re: Zawilce ogrodowe - wzesz3yju??
Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Bogusław Radzimierski"" napisał:
> Już przekwitly..

Poważnie? U mnie dopiero zawiązuje się pierwszy pąk kwiatowy. Na pewno
mówisz o zawilcach ogrodowych? Czy ja mylę je z anemonami? Wydawało mi się,
że to jedno i to samo... Dzikie zawilce już dawno przekwitły, to fakt.

Pozdrawiam,
Rajmund

5. Data: 2008-05-16 18:04:34

Temat: Re: Zawilce ogrodowe - wzeszÂłyju Âż?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JuĹź przekwitly..

Zbieram resztę nasion, za parę dni wysieję.I na przyszły rok zakwitną.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2008-05-16 18:39:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajmund" <t...@a...es> napisał w wiadomości

> [...]
się,
> że to jedno i to samo... Dzikie zawilce już dawno przekwitły, to fakt.

Z czymś mylisz na pewno...U mnie do tej pory kwitło chyba z 9 różnych
zawilców, a skoro to w ogrodzie, to wszystkie są ogrodowe:)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2008-05-16 19:30:09

Od: "Rajmund" <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał:

> się,
>
> Z czymś mylisz na pewno...U mnie do tej pory kwitło chyba z 9 różnych
> zawilców, a skoro to w ogrodzie, to wszystkie są ogrodowe:)

OK, sprawdziłem :-) Przekwitły już dawno zawilce gajowe (anemone nemorosa),
ale do kwitnienia dopiero szykują się zawilce wieńcowe (anemone coronaria).
I okazało się, że niczego nie mylę jednak. Przynajmniej tak mi się wydaje
:-)

Pozdrawiam,
Rajmund

8. Data: 2008-05-17 22:43:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAdam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy one już wzeszły. U mnie ani śladu :(

Sadzone tej wiosny wyszly pare tygodni temu a niektore w tej chwili
wychodza.
(bulwki nie byly moczone przed sadzeniem)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2008-05-18 05:46:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzone tej wiosny wyszly pare tygodni temu a niektore w tej chwili
> wychodza.
> (bulwki nie byly moczone przed sadzeniem)

U mnie trzeci rok w tym samym miejscu, Anemone coronaria. Zaczęły kwitnać
zaraz po nowym roku, w tej chwili nasiona zebrane, trochę wiatr rozwiał.
Pozdrawiam.Mirzan

Chaber górski (Centaurea montana L.)
OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!
formowanie korony drzewa...
Przesadzenie duzego kasztana.
Kwiatek z lasu...