Zawsze podziwiałam Serbów.

1. Data: 2022-01-21 22:50:34

Temat: Zawsze podziwiałam Serbów.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I widzę, że słusznie.
Serbia za wyrzucenie Novaka Djokovica z Australian Open cofnęła
Australijczykom licencję na wydobycie Litu, wycenianą na około 2,5 BILIONA
dolarów...
Tak każde państwo powinno dbać o swoich obywateli! ??????

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10425655/Se
rbia-revokes-Australian-companys-mining-licences-day
s-Novak-Djokovic-deported.html

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-21 23:07:04

Temat: Re: Zawsze podziwiałam Serbów.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> https://www.dailymail.co.uk/news/article-10425655/Se
rbia-revokes-Australian-companys-mining-licences-day

ALE teraz podziwiam ich jeszcze bardziej, bo to tylko pretekst do
renegocjacji umowy. Australia ma dosyć swojego litu, ale jako jego
najwiekszy dostawca do prod. baterii do pojazdów elektromobilnych zapłaci
krocie za NOWĄ umowę, by wzmocnić monopol. Rozwój elektromobilności - OTO
JEST SEDNO, a nie jakiś tenisista ?

https://www.cire.pl/artykuly/elektromobilnosc-serwis
-informacyjny-cire-24-kraj/o-tym-sie-teraz-mowi-nied
obor-litu-i-kobaltu-zahamuje-rozwoj-elektromobilnosc

3. Data: 2022-01-24 13:27:30

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-01-21 o 22:50, XL pisze:
> [...]
>
> https://www.dailymail.co.uk/news/article-10425655/Se
rbia-revokes-Australian-companys-mining-licences-day

Wszystko si zgadza oprócz tego, że anglosaski bilion to nasz miliard.

4. Data: 2022-01-24 16:43:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

rbia-revokes-Australian-companys-mining-licences-day
s-Novak-Djokovic-deported.html

> Wszystko si zgadza oprócz tego, że anglosaski bilion to nasz miliard.

Tak, prawda, co nie czyni z tej kwoty niewartej splunięcia :)

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Ewka, patrz, twoje stado.
Psychoza Two.
Nie wyszło ?