Zciepa _ powaga.

11. Data: 2007-05-08 21:14:37

Temat: Re: Zciepa _ powaga.
Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> i się pod tym podpisze
> a drugi zacytuje tylko fragment bez podpisu
> to na pytanie:
> Czy prawdą jest, że drugi nie zacytował podpisu?
> - dobrą odpowiedzią jest:
> TAK - TO PRAWDA.
> Wiesz już Pan panie Wpjtek co to jest prawda?
> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Drogi panie Edwardzie!
Po jasną cholerę wdaje się pan w ustawione dyskusje ( mam nadzieję, że
Pan ich nie ustawia).
K,S.

12. Data: 2007-05-09 07:21:11

Od: "Wojciech Szczepankiewicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - dobrą odpowiedzią jest:
> TAK - TO PRAWDA.
> Wiesz już Pan panie Wpjtek co to jest prawda?

Twraz wiem co to jest prawda w odniesieniu do przykładu, który Pan
zacytował. Pozostaje jeszcze nieskończona liczba innych przykładów. Uważa
Pan, że wszystkie pozostałe są objęte definicją wziętą z powyższego, prawda?

Wojtek

13. Data: 2007-05-09 07:22:33

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@p...onet.pl>
s.com...

> Drogi panie Edwardzie!
> Po jasną cholerę wdaje się pan w ustawione dyskusje ( mam nadzieję, że
> Pan ich nie ustawia).
> K,S.

Szanowny Panie Krzysztofie. :-)
JA - autor tych słów, podpisujący się prawdziwym imieniem i nazwiskiem
Edward Robak* - "przysięgłem SOBIE", że będę pisał i rysował na stronach
internetowych:
PRAWDĘ, całą prawdę i tylko prawdę
za wyjątkiem tych przypadków, w których świadomie (sic!):
kłamię
oszukuję
mataczę
kręcę
zamydlam
fałszuję
wygłupiam się
kancę
nabieram kogosiów
żartuję
i stosuję inne wybiegi mające na celu takie zabajerowanie, aby osoba
czytająca sama musiała ustalić prawdziwość moich projekcji i nauczyć się
oddzielać ziarno od plew. :-)
przykład:
pytanie:
Czy próżnia fizyczna wypełniająca kosmos zarówno w skali makro,
a więc międzygalaktycznej, jak i mikro, a więc międzyatomowej - posiada
jakieś lokalne cechy, które odróżniają ją od innych fizycznych obiektów?
odpowiedź:
TAK to PRAWDA
Rzeczywisty 'obiekt fizyczny', będący równocześnie objętościową figurą
geometryczną o nazwie próżnia - faktycznie posiada lokalne cechy, które
odróżniają go od innych fizycznych obiektów. Te cechy noszą nazwę
współczynniki przenikalności elektrycznej, magnetycznej i współczynnik
załamania światła. Te współczynniki SĄ lokalnie zmienne i zależą od
cząstek wypełniających próżnię: inne są w wodzie, inne w powietrzu,
inne w kryształach dwuosiowych (polaryzacja przestrzenna) a jeszcze inne
w próżni technicznej, w której nie ma innych cząstek od skompensowanych
par wirtualnych, no i oczywiście wszędobylskiego promieniowania,
które samo w sobie nie jest niczym innym jak właśnie zwektoryzowanym
zaburzeniem energii wypełniającej próżnię. :)
No i?
Gdzie prawda a gdzie fałsz?
hahahaha
JA wiem. :)

14. Data: 2007-05-10 10:54:26

Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8...@u...googlegroups.com...

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Szanowny Panie Edwardzie!
Swoim długim tekstem potwierdził Pan to, co wcześniej było tylko moim
nie potwierdzonym przypuszczeniem odnośnie celów Pańskich dyskusji.
Możemy więc wrócić do wątku, gdzie dalej nie ma Pańskiej odpowiedzi na
pytanie: czy liczba k w funkcji sin x może służyć jako odwzorowania
czasu?
Do współczynników jeszcze wrócimy.
Krzysztof Sulimowski

15. Data: 2007-05-10 11:05:37

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@p...onet.pl>
s.com...

[...]
__________________

Chodzi Panu o odwzorowanie CZASU czy upływu czasu
i czym różni się jedno od drugiego? :)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Re: Za wysokie mniemanie...
Za wysokie mniemanie...
Re: Prawo Dollo złamane...jest nadzieja dla mięczaków cofnietych w rozwoju... ;P
Prawo Dollo złamane...jest nadzieja dla mięczaków cofnietych w rozwoju... ;P
Ile macie w sobie z neandertala...? ;)