Zderzenie.

1. Data: 2003-07-05 04:57:14

Temat: Zderzenie.
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zderzył się złoty jaśmin z jałowcem, już po roku mimo, że u sąsiadki ten
krzaczek rośnie b. wolno. A u mnie wystrzelił jak torpeda. Jałowiec jest
wieloletni, więc nie chcę go przesadzać. Pytanie - kiedy przesadzić jaśmin?
teraz, w jesieni czy może najbezpieczniej na wiosnę. W ub. roku przesadziłam
w sierpniu tuję /ok.50 cm./ i ona po zimie całkowicie uschła. Dlatego z
iglakami pewnie należy czekac do wiosny?
pozdr.
Goldie

2. Data: 2003-07-05 14:26:31

Temat: Re: Zderzenie.
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
> wieloletni, więc nie chcę go przesadzać. Pytanie - kiedy przesadzić jaśmin?

A trzeba przesadzac? Krzaki przytulone do siebie tez moga rosnac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-07-05 18:06:23

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:reBNa.377141$VP.56060146@twister.neo.rr.com...
> "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> wrote in message
>
> A trzeba przesadzac? Krzaki przytulone do siebie tez moga rosnac.

Ale jałowiec jest niski i rozłożysty, a jaśmin już ma metr wysokości a w
przyszłym roku zasłoni mu światło i słońce, co jałowiec ciężko odchoruje.
Obie rośliny rosną przy siatce od południa. Jałowiec jest pierwszy a za nim
rósł jaśmin, który pochyla gałązki coraz bardziej do przodu i na wschód.
pozdr.serdecznie
Goldie

> Pozdrowienia,
> Michal