Zdradziłem - długie

321. Data: 2005-02-24 13:15:05

Temat: Re: Zdradziłem - długie
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cvkjuj$4dj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zdrada to jeszcze nie koniec swiata.

No, przypuszczalnie końcem świata będzie dopiero koniec świata. Opieram ten
osąd na przesłankach racjonalnych.

--

_______________

Margola Sularczyk

322. Data: 2005-03-01 15:28:20

Od: "Marek Sforowski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec wcale nie jestes taki idealny jak mowia o tobie. Jestes zwykly, przecietny, tym
bardziej
przecietny, ze troche oczerniasz i krytykujesz te druga kobiete np. ze wcale nie byla
ladna. Daruj
sobie, zwlaszcza, ze podajesz swoje nazwisko. Rozgrzeszenia w sieci potrzebujesz? Nie
skrzywdziles
swojej rodziny, nie idealizuj. Troche siebie, troche ta druga i moze swoj idealny
obraz. Wcale nie
jestes taki dobry. Nalezysz do tego calego gowna, przecietnosci i prozy, ktora tak
pogardzasz.
Dobrze ci. Nie wierze, ze cierpisz tak bardzo. Szukasz otuchy tylko.

Wizyta rodzinki - dość długie, wybaczcie.
Poradnik o nastolatkach
[OT] do ludzi dobrej woli
Pantofelek Kopciuszka
pomoc w załozeniu dzialalnosci ? [OT]