Zęby - co z nimi zrobić? [długie]

11. Data: 2003-03-15 12:45:17

Temat: Re: Zęby - co z nimi zrobić? [długie]
Od: "Betterman" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja troche z innej beczki

ile kosztuja wyzej wymienione 3 zabiegi?
pozdr
betterman

12. Data: 2003-03-15 18:03:52

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b4v6vr$79k$1@inews.gazeta.pl>, Betterman wrote:
> a ja troche z innej beczki
>
> ile kosztuja wyzej wymienione 3 zabiegi?

Ja się nie znam, nie jestem dentystą, wiem tyle, co mnie interesowało. W
najbliższym czasie muszę zmienić koronę na jednym zębie i wiem, że to będzie
kosztowało około 1200zł. Wcześniej czeka mnie zabieg, który nazywa się
"kiretaż otwarty" (odwarstwienie dziąseł, czyszczenie kości i korzeni pod
dziąsłami, wszystko to skutek kiepskiej korony, którą teraz mam), około
1000zł. Tak więc korony to również poważne ryzyko finansowe.

Paweł

CZKAWKA
czy oddawać krew?
Przeszczepy