choroba weneryczna

1. Data: 2003-03-12 17:24:58

Temat: choroba weneryczna
Od: "rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i się doczekałem. Na razie tylko pieczenie podczas oddawania moczu i
wzwodu. Niestety jestem przed badaniami i trochę się niepokoję. Stawiam na
zakażenie chlamydią ew. rzeżączka. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to
bardzo proszę o jego przybliżenie (zwłaszcza chlamydia). Z góry dzięki
Trochę podłamany (bo partnerka jest stała)
Robert

2. Data: 2003-03-12 22:00:41

Temat: Re: choroba weneryczna
Od: "AAB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygotuj się na pokazanie klejnotów lekarzowi. Bierze się wymaz i po ok.
tygodniu jest wynik. Podaje się antybiotyki i leczy się partnera. W
przypadku Chlamyndii wyciek jest niewielki i śluzowy.
W rzeżącce jest obfitszy i ropny. Te dwa schorzenia są najczęstrze.

3. Data: 2003-03-18 07:42:52

Od: "oskar" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trochę podłamany (bo partnerka jest stała)
> Robert
>
> Może to jest grzybica,spytaj się partnerki czy na to nie
chorowała.Meżczyzni także mogą się tym zarazić.

Blendamed Whitestrips
Chrapanie
Wizyta u ginekologa
wrodzona amputacja