ból ręki

1. Data: 2003-03-12 13:06:48

Temat: ból ręki
Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja znajoma (30 lat), ma pewien problem, który postaram się przyblizyć
z nadzieją, ze może ktoś z grupowiczów udzieli jakiejś sensownej
rady.(prosiłem ją aby napisała mi co się dzieje)

Otóż od jakiegoś czasu (3 tygodnie) boli ją ręka - prawa.
Najpierw bolało pod pachą, później ciągneło się wzdłuż ciała i do piersi
i wzdłuż ręki, w międzyczasie była u lekarza - miała zapalenie gadrła -
lekarz po zbadaniu również ręki, stwierdził, ze węzły chłonne są ok i
mogą to byc objawy grypowe lub mogą to być bóle od kręgosłupa.
Niestety mineło ok 10 dni od wizyty u lekarza, a ból potęguje sie i
przemeiszcza. Nie jest to ból podczas dotyku on jest non stop, boli
np., gdy podnosi ręke do góry.

To się tak jakby ciągnie i boli na zewnątrrz, i od wewnątrz i to jest
taki kłujący i rwący ból z tej strony od pachy w stronę łokcia.
A dzisiaj to już strasznie ją boli.
(mówi też że jakieś trzy tyg wstecz myła okna więc może to od tego)

Jutro idzie do lekarza.

Mariusz

2. Data: 2003-03-12 14:48:00

Temat: Re: ból ręki
Od: "Gazeta Wyborcza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@N...poczta.fm> napisał(a):

> Witam,
>
> moja znajoma (30 lat), ma pewien problem /.../
>
> Jutro idzie do lekarza.

Sluszna decyzja
Gazeta Wyborcza

Warszawa-stud. biol, farm, chem, pielęgniarki, połozne, rehabilit.
nadżerka
Migdalki,przerost,anginy .Prosba o porady
globulki>miesiączka
zimne i sine do polowy