Zeby madrosci i migdalki

1. Data: 2002-09-05 21:25:44

Temat: Zeby madrosci i migdalki
Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taki maly problem. Mam strasznie powiekszone migdalki, do tego stopnia
ze nie moge przelykac wody. Nie odkasluje niczego, nie mam kataru, goraczke
mialem ale przeszla juz. Do tego zauwazylem dzis ze pojawily sie zeby
madrosci (czesciowo).

Czy to mozliwe ze infekcja spowodowana wychodzeniem zebow (zeby częsciowo
przykryte są płatami dziąseł) spowodowala infekcyjna (i tak ostra) reakcje
migdalkow?

Pytam sie poniewaz bylem z problemem u lekarza. Trafila mi sie mloda i ladna
:-) dziewczyna tuz po studiach. Sprawiala wrazenie troszke zagubionej (jak w
kazdym zawodzie gdy brak jeszcze doswiadczenia) i przepisala mi anytbiotyki
na angine oraz leki wykrztuslne. Troche mi to nie pasowalo ale "lekarzem nie
jestem". Po 2 dniach gdy nic sie nie zaczelo zmieniac na lepsze zabralem sie
za wlasna diagnoze. Po obejrzeniu swoich dziosel i migdalkow oraz
przeczytani paru ciekawych pozycji doszedlem do wniosku ze istnieje szansa
ze to wlasnie zabki funduja mi taka rozrywke. Co sadzicie o tej diagnozie?

Nie wiem czy mam isc do lekarki ponownie (znow strata calego
przedpoludnia!), czy olac sprawe i bran antybiotyki jak na angine?

Moze ktos bardziej doswiadczony sie wypowie?

pozdr
Rork