Zel do pielegnacji biustu- AVON

1. Data: 2003-06-16 22:21:09

Temat: Zel do pielegnacji biustu- AVON
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam zamiar kupic jakis preparat do pielegnacji biustu. Chcialam prosic o
rade, co polecacie? Jaka jest wasza opinia o zelu do pielegnacji biustu z
Avonu? Warto kupic?

***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

1. Data: 2003-06-17 09:04:44

Temat: Re: Zel do pielegnacji biustu- AVON
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z Avonu byłam średnio zadowolona. Aktualnie uzywam żelu z AA Body
(różowy) i uważam, że jest całkiem, całkiem. Natomiast jeżeli będę miała
nadwyżki finansowe, to z pewnością zakupię Serum Aroma Fit Buste Fermete
Lancome. (178 zł)...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-17 11:22:46

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bclfs6$adb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
prosic o
> rade, co polecacie? Jaka jest wasza opinia o zelu do pielegnacji

Avonu akurat nie uzywalam, ale zmoge Ci polecic taki preparat z Yves
Rocher z serii Bioptimale: Fermete Buste. Skora wyraznie sie napina i
jest bardziej jedrna. Poczytaj tez opinie na wizazu:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?cmd=de
tails&itemid=25
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-06-17 11:52:50

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rade, co polecacie? Jaka jest wasza opinia o zelu do pielegnacji biustu z

Poczytaj na wizazu.
Polecane: Biooptimale YR, Norel, Ziaja Aretina Q.
Osobiscie polecam A.T.W. Zel do biustu.

mag.

1. Data: 2003-06-17 13:00:48

Temat: Odp: Zel do pielegnacji biustu- AVON
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bcmveb$p3j$...@i...gazeta.pl...

> Poczytaj na wizazu.
> Polecane: Biooptimale YR, Norel, Ziaja Aretina Q.
> Osobiscie polecam A.T.W. Zel do biustu.
>
> mag.

Dziekuje bardzo za rady, juz biegne na wizaz :)

--
***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

1. Data: 2003-06-17 14:15:10

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jaka jest wasza opinia o zelu do pielegnacji biustu z
> Avonu? Warto kupic?

Żadna rewelacja. Oprócz krostek, które pojawiły się na moim dekolcie po
użyciu tego kosmetyku, nie zauważyłam żadnych innych efektów... Nie polecam.

1. Data: 2003-06-17 21:20:39

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Rocher z serii Bioptimale: Fermete Buste. Skora wyraznie sie napina i
> jest bardziej jedrna. Poczytaj tez opinie na wizazu:

Czy możesz zdradzić gdzie można kupić ten krem i ile kosztuje?
Elwira

1. Data: 2003-06-17 21:39:04

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możesz zdradzić gdzie można kupić ten krem i ile kosztuje?

w sklepach YR w cenie regularnej po 53 złote. Ale czasami zdarzają się
promocje i wtedy kosztuje około 35 złote...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-17 21:42:25

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy możesz zdradzić gdzie można kupić ten krem i ile kosztuje?

Mozna go kupic w sklepach firmowych Yves Rocher lub w sprzedazy
wysylkowej. Kosztuje niecale 60 PLN.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-06-18 05:07:10

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam ATW zel do ujedrniania biustu
Swietnie sie wchlania i napina skore
W poczatkowym okresie stosowania skora wchlania go bardzo szybko jakby spi
jala
Polecam

Zmiana nicka Kasia --> Blancanieves
Eris normamat?????????