Żel i witaminki

1. Data: 2003-06-08 09:54:59

Temat: Żel i witaminki
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was pytanie, jak wyglądają naturalne paznokcie po zdjęciu żelowych?
Czy są bardzo zniszczone?

I jeszcze jedno, czy któraś z Was brała może tabletki Merz Special?
Słyszałam, że są rewelacyje, ale zarazem bardzo drogie, więc nie wiem, czy
się skusić.

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Natalia

1. Data: 2003-06-08 13:09:29

Temat: Re: Żel i witaminki
Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

Witam:

> jak wyglądają naturalne paznokcie po zdjęciu żelowych?
> Czy są bardzo zniszczone?

Nie mialam nigdy paznokcji zelowych ale z tego co slyszalam to po zdjeciu
ich naturalne paznokietki sa bardzo zniszczone i co najmniej pol roku trwa
ich proces regeneracji.

> I jeszcze jedno, czy któraś z Was brała może tabletki Merz Special?
> Słyszałam, że są rewelacyje, ale zarazem bardzo drogie, więc nie wiem, czy
> się skusić.

Uzywalam tych tabletek. Sa drogie- to prawda- ale za ta cene warto je kupic.
Sa naprawde rewelacyjne, paznokcie po nich staja sie twarde i nie rozdwajaja
sie.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2003-06-08 15:25:06

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mam do Was pytanie, jak wyglądają naturalne paznokcie po zdjęciu
żelowych?
> Czy są bardzo zniszczone?

Są potwornie zniszczone.
Parę miesięcy trwa, zanim dojdą do siebie.
Ja dopiero po roku mam takie "jak za starych czasów" ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

NTG ale prosze o pomoc!!!!
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
kosmetyki
[market] Garsc informacji o nowych produktach THALGO
Balsam do opalania Nivea