Zemsta MG?

1. Data: 2000-08-26 19:26:54

Temat: Zemsta MG?
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę nie wiem, co o tym myśleć. Przy próbie wysyłania odpowiedzi Nince
pod tytułem "Chamstwo i obsesje Dorrit" pocztą zwrotną odebrałam następujące
pismo: "Twoje wiadomosc wyslana na liste: pl-sci-psychologia
nie zostala dostarczona poniewaz adres email:
"Dorrit" <z...@c...com.pl>nie istnieje w spisie subskrybentow
wspomnianej listy." Był od Administratora Forum... pod spodem te same
pierdoliny "Psychobota" - Witamy Cię w grupie pl.sci.psychologia! itd. itd.
ale jeszcze przed bredniami Psycholarobota to :
Date: 26 Aug 2000 13:11:06 -0000
From: PsychoBot <m...@s...mimuw.edu.pl>
To: p...@n...pl
Subject: Witamy na pl.sci.psychologia :-)
From: "Dorrit" <z...@c...com.pl>

Po co Mariusz Grzeca mnie na grupie wyzywa od starych dupodajek udających
dzierlatki i złośliwie wysyła takie informacje? Później ściągnęłam najnowsze
wiadomości i okazało się, że to jest nieprawda, co ten psychol napisał, bo
moja odpowiedź Nince dotarła na Grupę. Powiedzcie proszę, jak założyć filtr
na "mgrzeca", który pewnie jest takim informatykiem jak ja astronomem. Pisze
głupie, wkurzające, nikomu niepotrzebne programy, zaśmiecając nimi cudze
skrzynki pocztowe, narażając ludzi wbrew ich woli na niepotrzebne wydatki,
zamiast sensownie dyskutować o psychologii tak, jak my wszyscy. Jeszcze raz
powtarzam, że sobie nie życzę otrzymywać żadnych listów od "mgrzeca", który
podpisuje się ksywą "Psychobot" zamiast "Ciężkipsychol".
Dorrit

1. Data: 2000-08-26 21:41:05

Temat: Re: Zemsta MG - Nie, nie badz dziecinna.
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Aug 2000, Dorrit wrote:

> Po co Mariusz Grzeca mnie na grupie wyzywa od starych dupodajek udających

Zgadnij.

> dzierlatki i złośliwie wysyła takie informacje?

Nie wyslalem tego ja, tylko majordomo (czy co tam stoi) Newsgate.
I nie zlosliwie, tylko przez przypadek. Z mojej winy, przyznaje -
wprowadzalem male poprawki i cos skopalem, ale juz poprawilem i cos
takiego raczej sie wiecej nie wydarzy.

1. Data: 2000-08-26 21:46:05

Temat: Odp: Zemsta MG?
Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniaczku chyba Cię kocham ! :*

1. Data: 2000-08-26 22:47:36

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@s...mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.21.0008262333520.1708-100000@rotf
l.mimuw.edu.pl...

> [...]
> I nie zlosliwie, tylko przez przypadek. Z mojej winy, przyznaje -
> wprowadzalem male poprawki i cos skopalem, ale juz poprawilem i cos

Czy zamiast czepiac sie Dorrit nie mozna zrobic porzadku z wulgaryzmami
panny Lipek?

Waleria Wyspiańska

1. Data: 2000-08-26 23:23:16

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Valérie" wrote:
> Czy zamiast czepiac sie Dorrit nie mozna zrobic porzadku z wulgaryzmami
> panny Lipek?

Ale wtedy Grzeca musiałby także zrobić porządek sam ze sobą.
No i z n...@p...ninka.net ;)))

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-27 03:54:30

Temat: Re: Zemsta MG?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> writes:

> [...]
> na "mgrzeca", który pewnie jest takim informatykiem jak ja astronomem. Pisze

Co Ty sie tak denerwujesz?
Myslisz, ze robi to celowo?
napisal przeciez ze uruchamia psychobota i w razie jakichs
nieprzewidzianych dzialan tegoz prosi o raporty do siebie.

Normalna sprawa, ze program ktory piszesz nie dziala od pierwszego
razu tak jak sie wydaje programiscie ze powinien dzialac; nikt nie
pisze 100% bezblednego kodu.

> głupie, wkurzające, nikomu niepotrzebne programy, zaśmiecając nimi cudze
> skrzynki pocztowe, narażając ludzi wbrew ich woli na niepotrzebne wydatki,

Pomysl psychobota wlasciwie nie byl jego, tylko ludzi udzielajacych
sie na tej grupie. MG podjal sie jego wykonania od strony technicznej
i uruchomienia na swojej maszynie.

To, ze akurat na Ciebie padlo - smutne, tylko dlaczego wszedzie
wietrzysz spiski?

> zamiast sensownie dyskutować o psychologii tak, jak my wszyscy. Jeszcze raz
> powtarzam, że sobie nie życzę otrzymywać żadnych listów od "mgrzeca", który
> podpisuje się ksywą "Psychobot" zamiast "Ciężkipsychol".

No to sobie zaloz filtr na psychobota i po krzyku. Co Ty od dzis na
newsy piszesz?
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-27 10:18:06

Temat: Odp: Zemsta MG - Nie, nie badz dziecinna.
Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Valérie napisała:
> Czy zamiast czepiac sie Dorrit nie mozna zrobic porzadku z wulgaryzmami
> panny Lipek?

Oczywiście, że nie można! Bo albo się czepiamy wszystkich albo nikogo...

--
Mark Smys
s...@p...com

1. Data: 2000-08-27 10:56:32

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit napisała:
pod spodem te same
> pierdoliny "Psychobota" - Witamy Cię w grupie pl.sci.psychologia! itd. itd.
> ale jeszcze przed bredniami Psycholarobota to :

Jako że jestem autorem tekstu bota, to sformułowania takie jak "pierdoliny",
"brednie"
wkurwiły mnie, i to bardzo.
Ale póki co możesz jeszcze przekazac mi i grupie, która zaakceptowała ten tekst
jakies
merytoryczne uwagi.
Chyba że od razu życzysz sobie przejsc do kolejnej fazy "dyskusji" - dokopywania
sobie i
epitetów...

Greg

1. Data: 2000-08-28 16:08:22

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit > napisał(a) w wiadomości:

>[...] psychol napisał

no comments, Dorrit :-(

[...] takim informatykiem jak ja astronomem.

To musialabys byc co najmniej jakims astronomem, a przeciez
nie jestes?

>Pisze
>głupie, wkurzające, nikomu niepotrzebne programy,

please, mow za siebie...

>zaśmiecając nimi cudze
>skrzynki pocztowe, narażając ludzi wbrew ich woli na
niepotrzebne wydatki,

wbrew woli powiadasz??? Ja sobie przypominam, zem wole i
przyzwolenie na Mariuszowe psychobotowanie wyrazila jasno...

>zamiast sensownie dyskutować ...

ROTFL - dotyczy ostatnich poczynan...

>...o psychologii tak, jak my wszyscy.

Boje sie tych, co mowia "my, nas, itp."
Serio.

>Jeszcze raz
>powtarzam, że sobie nie życzę otrzymywać żadnych listów od
"mgrzeca",

To mu to na priv wyslij, bo zwiazku z psychologia w Twym
watku nijak dopatrzyc sie nie moge.

>który
>podpisuje się ksywą "Psychobot" zamiast "Ciężkipsychol".

Stawianie diagnoz jest niezgodne z netykieta.
BTW, o ile cosik pamietam, to Ty z jakowas psychologia i
filozofia masz do czynienia zawodowo? Hmmmmmmmmmmmmmm

Moncia

1. Data: 2000-08-28 17:02:12

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Dziewulski napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...onet.pl>...
>Jako że jestem autorem tekstu bota, to sformułowania takie jak
"pierdoliny", "brednie" wkurwiły mnie, i to bardzo.

Witam Dziewulku :). Rok temu byłeś bardzo sympatyczą i rozsądną Istotą.
Gdybyś jeszcze wykazał tyle uprzejmości, żeby się pod stworzonym przez
siebie tekstem podpisać , nawet ksywką z e-mailem - skierowałabym uwagi
wyłącznie do Ciebie. Zamiast tego, prywatnie dostało się biednemu MG, który
zamieścił tam swój adres internetowy. Szkoda mi więc czasu, żeby się
powtarzać zwłaszcza, że na większość poruszanych w tekście problemów patrzę
inaczej niż Ty i ta nieszczęsna Virginia. Napiszę tylko, że gdyby stał się
cud i wszyscy aktualnie tu obecni dostosowaliby się do Twoich postulatów,
wtedy jakże rozrywkowa, egzotyczna dla mnie grupa "psychologia", padłaby na
zbity pysk. Chcąc podciągnąć całą dyskusję pod jeden formalistyczny
strychulec starasz się ją uczynić gładką jak pupcia niemowlęcia i równie
ciekawą.
Dorrit

>Greg

spazm naczyniowy