Zeskanowałam trochę pomysłów ,wzorów xxx

1. Data: 2005-11-12 12:46:08

Temat: Zeskanowałam trochę pomysłów ,wzorów xxx
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeskanowałam parę stron z Rico (z różnych numerków) i z amerykańskiej książki,
którą właśnie przywieziono mi w prezencie - wybrałam wzory i pomysły, które
mogą być upominkami na święta, dekoracją domu itp. Umieściłam je w tymczasowym
folderze, któty będzie aktywny od dziś, czyli od 12.XI - przez 4 tygodnie.
Folder jest tutaj:
http://voila.pl/56j42/
Ściągajcie, jeśli cos wam sie spodoba. Zrobiłam jedno zdjęcie, na którym widać,
jakie numerki Rico mam w domu - jeśli ktoś będzie chciał z tych numerków, to
proszę dać znać - zeskanuje i wrzucę do tymczasowego foldeu. Postaram sie
jeszcze wrzucić cos ciekawego z tej amerykańskiej książki - nie tylko z zakrsu
haftu krzyżykowego, zaglądajcie więc tam - pozdrawiam Gosewa.

2. Data: 2005-11-12 15:56:31

Temat: Re: Zeskanowałam trochę pomysłów ,wzorów xxx
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeskanowałam parę stron z Rico (z różnych numerków) i z amerykańskiej książki,

Umieściłam je w tymczasowym
folderze, który będzie aktywny od dziś, czyli od 12.XI - przez 4 tygodnie.>

Witam ! bardzo dziękuje za wzory, chociaż o nie nie prosiłam - spadły mi jak z
nieba , a także za informację o terminie aktywności, której nie zauważyłam na
folderze. pozdrawiam maria

3. Data: 2005-11-12 16:16:44

Od: " mirabi" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

szachownica mnie rozwaliła :) super, aż brak mi słów...
Dzięki wielkie!

Pasmanterie w Lublinie
[xxx] warzywa
[szydelko+krysztalki] A moze takie bombki?
[Sprzedam] Bawełna - zgaszony ciemny niebieski
Czy wasze dzieci próbują xxx?