Zespol ADCHT? - Pomocy!

1. Data: 2001-09-18 08:57:15

Temat: Zespol ADCHT? - Pomocy!
Od: "Pawel" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!!!

Jak w temacie poszukuje informacji, artykułow, ksiazek itp o zespole ADCHT
(deficyt uwagi), integracja sensomotoryczna.
Bede bardzo wdzieczny za informacje gdzie moge cos znalezc na ten temac.

pozdrawiam

Pawel S. (pstec)

2. Data: 2001-09-19 23:17:02

Temat: Re: Zespol ADCHT? - Bez paniki!
Od: "Janusz z Galicji" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Znalazłem taką książkę: "Nadpobudliwość psychoruchowa
u dzieci" Tomasz Wolańczyk, Artur Kołakowski, Magdalena
Skotnicka, Wydawnictwo Bifolium, Lublin 1999. Nie znalazłem
strony WWW wydawnictwa. Również polskich stron o ADHD
nie znalazłem (rok temu).
Książka podoba mi się. Autorzy nie traktują czytelników
jak przygłupawych uczniów, czytając ją czułem się raczej
partnerem w rozwiązywaniu problemu. Ta pozycja
ma charakter poradnika dla rodziców.
Autorzy określają to jako ADHD (Attention Deficit
Hyperactivity Disorder - DSM-IV) - proszę zajrzeć do archiwum
pl.soc.edukacja, psychologia. Jest sporo stron anglojęzycznych,
grup dyskusyjnych, wsparcia, w tym o ADHD dorosłych
i takich tam... (wyszukiwarka:-)
Zespół ten jest podobno na Zachodzie "modny", tak jak
kiedyś "modna" była dysleksja i tłumaczy się nim sporo
szkolnych nieszczęść. Sądzę, iż piszę na temat.
Serdeczności. Janusz z Galicji

3. Data: 2001-10-02 17:26:12

Temat: Re: Zespol ADCHT? - Pomocy!
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Pawel" <p...@b...gnet.pl> rzecze:
>Jak w temacie poszukuje informacji, artykułow, ksiazek itp o zespole ADCHT
>(deficyt uwagi), integracja sensomotoryczna.
>Bede bardzo wdzieczny za informacje gdzie moge cos znalezc na ten temac.

Chyba raczej ADHD, czyli attention deficit/hyperactivity disorder. Warto
probowac poszukac pod takim wlasnie haslem. Dodatkowo mozna przejrzec moze
http://www.add.org/ (ADD to attention deficit disorder)...

Tu powinna byc informacja dla pacjentow:
http://www.aafp.org/afp/20010901/817ph.html
http://www.chadd.org/

Pozdrawiam,

Kamil Uminski