Zgrzytanie zębami

1. Data: 2004-08-23 20:54:35

Temat: Zgrzytanie zębami
Od: "LoneWolf" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie, moze glupie. Czy ktos z Was zna potencjalne przyczyny
zgrzytania zebami w czasie snu, szczegolnie rano? Moja znajoma tak ma, a mi
sie kiedys rzucil w oczy jakis tekst o psychologicznych podstawach tej
przypadlosci. Oczywiscie zamieszcze to samo pytanie na grupie medycyna, ale
moze macie jakies pomysly...

LoneWolf

1. Data: 2004-08-23 21:16:14

Temat: Re: Zgrzytanie zębami
Od: "Keller" <keller86(cut)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was zna potencjalne przyczyny
> zgrzytania zebami w czasie snu, szczegolnie rano?

Podobno (100%) jak ma sie robaki, to sie zgrzyta zebami. Moja rada: Niech
zje sloik kiszonych ogorkow i wypije ten kwas :) i na jakis czas odstawi
slodycze.

Napisz czy pomoglo.

pozdrawiam
Keller

1. Data: 2004-08-23 21:28:20

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LoneWolf" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
> sie kiedys rzucil w oczy jakis tekst o psychologicznych podstawach tej
> przypadlosci. Oczywiscie zamieszcze to samo pytanie na grupie medycyna,

zgrzytanie zębami może miec podłoże psychologiczne
w stresie, napięciu, lęku, depresji moga pojawić się takie
autoagresywne zachowania "nie wprost"- zaciskanie zębów,
podwyższone napięcie mięśni, przygryzanie warg i masa innych

Pozdrawiam
O.

Do Kachny
Budowa ciała, a cech psychiczne