Zielony lakier nieperłowy - szukam

1. Data: 2007-06-28 09:18:54

Temat: Zielony lakier nieperłowy - szukam
Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Od jakiegoś czasu bezskutecznie zielonego lakieru do paznokci. Odcień w zasadzie
obojętny, byle nie był perłowy. Niestety wszędzie widzę tylko całą paletę czerwieni
i róży. Inglot, na którego liczyłam, ma na kilkadziesiąt odcieni czerwonego tylko
trzy zielonego - oczywiście wszystkie perłowe. Lakier nie musi być bardzo dobrej
jakości, w sumie ważniejsza jest cena - do 20 zł. Czy ktoś ma pomysł, gdzie mogę
poszukać?

Ania

2. Data: 2007-06-28 09:25:56

Temat: Re: Zielony lakier nieperłowy - szukam
Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Ania Górecka napisał(a):

| Hej,
| Od jakiegoś czasu bezskutecznie zielonego lakieru do paznokci.

Jeszcze uściślę: najbardziej pożądany kolor to takie:
http://img61.imageshack.us/img61/1456/zielonysl7.jpg
(zdjęcie z allegro, tylko że to liner, a mi potrzebny zwykły)

3. Data: 2007-06-28 14:36:18

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Górecka" <c...@o...pl> napisał
w wiadomości news:f5vudt$p09$1@news.onet.pl...
> Hej,
> Od jakiegoś czasu bezskutecznie zielonego lakieru do paznokci.

A w Sephorze nie ma, z tych takich sephorowych? Jakoś mi się niejasno
majaczy.

H.

4. Data: 2007-06-28 16:17:39

Od: "agusiadz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Sephorze nie ma. Ja też szukam od jakiegoś czasu i nigdzie nie ma
zielonego jedynie w Inglot'cie.

Pozdrawiam
Aga

5. Data: 2007-06-28 19:53:54

Od: "Kinga" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.belarte.com.pl/p266.php

tylko taki odcien

6. Data: 2007-06-28 20:45:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agusiadz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> w Inglot'cie.

Fczym?

--
JoP

7. Data: 2007-06-29 16:42:23

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hej,
> Od jakiegoś czasu bezskutecznie zielonego lakieru do paznokci. Odcień w

Zauważyłam, że z takich fajnych odcieni to można tylko perłowe dostać. Ja
mam bardzo ładny taki jasnofioletowy, ale tez perłowy, a perłowych nie lubię
strasznie, bo zostawiają smugi. I jakieś takie matowe są strasznie.

A szukałaś może w sklepach typu "bezcłowe"* czy "za 5 złotych"? Tak często
mają różne, nie wiem czy akurat zielone, ale zerknij. Albo na pasażach w
martketach - Ruby Rose, Golden Rose i inne.

Maja

8. Data: 2007-07-04 10:29:39

Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@u...com.pl> napisał(a):

> Użytkownik "agusiadz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Fczym?

Wyraźnie piszą, a nie dociera ;) W sklep'ie Inglot'a oczywiści'e :-)

Kru'sz.

smiszna fotka:)
Doustny preparat na cellulit Cellasene.
regeneracja paznokci
Spódniczka
Carry [troche NTG] zamkniecie sklepu przed nosem