Ziemkiewicz forever ?

101. Data: 2019-06-14 00:42:48

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 00:34, gazebo wrote:

> twierdziles, ze u ciebie to bez sensu

https://v.wpimg.pl/ODAzOTM2YCUgGDlnYkltMGNAbT0kEGNmN
Fh1dmJ9YHdyQjdgeQZgIG8NPz0gVWE0LVV3ZnoDeXZ2T3Z5eAJ_d
HZDeWJ0HS4qJQgqNT4fJDYoHygxPxwlNCZYMg==

"O Heidi, która została Andreasem. Dramatyczna historia mistrza
Pierwsze 32 lata przeżył jako Heidi Krieger. Kolejnych 18, po zmianie
płci, już jako Andreas. Heidi zdobywała medale świata dla NRD. Była
ofiarą dopingu. Gdy tylko zaczęła trenować pchnięcie kulą, faszerowano
ją niebieskimi tabletkami - bombami hormonalnymi z testosteronem, od
którego zaczęły się kłopoty, ale nie tylko. Gdyby nie sprawa z
dopingiem, Andreas na procesie nie poznałby swojej przyszłej żony. "

i tej, także:

https://v.wpimg.pl/ODAzOTM2YCUgGDlnYkltMGNAbT0kEGNmN
Fh1dmJ9YHB2STdiewJgIG8NPz0gVWE0LVV9ZX8Gd3N3SnlgYAp8f
XZDfGd_A2AsJBMrPWBZPS0kHSomY1g_I2MH

//
https://kobieta.wp.pl/o-heidi-ktora-zostala-andrease
m-dramatyczna-historia-mistrza-6017069512508033a

i pomyśl, że jakiś komitet, złożony z neolevaczków mógł by
zakwestionować twoja płeć i urzędowa nadać inną.

-- \

102. Data: 2019-06-14 00:47:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2019 o 23:43, Ilona pisze:

> nic tak dobitnie nie przemawia do wyobraźni, jak sama rzeczywistość!

Pełna zgoda. Ty, ikselka, pawłowicz, piotrowicz, o reszcie pokemonów z
litości nie wspomnę, bo nie ma miejsca żeby wymienić wszystkich
niedojdów, jesteście tego najlepszym dowodem. Zalew chamstwa i
prostactwa w Polsce niektórym się podoba.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

103. Data: 2019-06-14 05:06:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 00:47, Kviat wrote:

> [...]
> niedojdów, jesteście tego najlepszym dowodem. Zalew chamstwa i
> prostactwa w Polsce niektórym się podoba.

o i wydało się, to nasz lokalny levaczek!

https://twitter.com/szefernaker/status/1137418921710
161921

> a czy to nie jest nasz tutejszy levaczek?
>
> //jakoś tak, używa takich samych sformułowań i określeń

//znaczy, kundelek taki a pyskuje jak rasowy owczarek niemiecki z
nazistowskim rodowodem :)

104. Data: 2019-06-14 08:22:08

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.06.19 um 05:06 schrieb Ilona:
> [...]
> samobojstwom dzieci i mlodziezy...
> Tylko pogratulowac idoli albo moj idol swiadczy o mnie.

Wiem, ze grupy dyskusyjne i fora to takie wirtualne wyszalnie - zamiast
pisac na plotach i scianach kibli mozna sie wyzyc piszac cos w siec.
Ciekawy material dla psychologa, psychiatry, antropologa, socjologa i
innych.
W Polsce, w ktorej nie bylem ze 12 lat (nie licze dwoch, trzech skokow
przez granice, by cos kupic lub zjesc), fascynuje mnie np. nadawanie
znaczen roznym wlasciwie obojetnym rzeczom. Np. tecza. Pamietam przed
trzema laty w kanadyjskim kurorcie Osoyoos podziwialem nad gorami
podwojna tecze. Byly upaly, zadnego deszczu od wielu dni, i tecza, a na
dodatek podwojna!
Mielismy wybory europejskie i partia Lewicy na niektorych plakatach
rysowala tecze. Ta tecza tez jest na jednym z budynkow Siemensa (w
miescie polowa miejsc pracy i budowli to Siemens) oraz na pobliskim
gabinecie pediatry. O co chodzi?
A przedmowca dobrze ujal sprawe z tym schamieniem. Cham i prostak kiedys
tez egzystowal, ale gdzies wstydliwie w ukryciu. Teraz wszedl do
salonow. Cos jak z dawna ludomania - elity ubieraly sie w sukmany i
staraly sie mowic po chlopsku. Teraz cham jest na topie.

Wlazl cham do salonu, otrzepal zablocone gumofilce, wyrzucil z nich
slome, beknal, piernal, plunal i wysmarkal sie na podloge. Zasmial sie
ze zszokowanego towarzystwa i wyjal fujare i wysikal sie.

Smieszne?
--
saluto
Silvio Balconetti

105. Data: 2019-06-14 16:34:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2019 00:24:04 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Tak, jednak ten genderyzm jest etapem przejściowym do zakwestionowania
> całej _rzeczywistości_ .
>
> W myśl neolevackich teorii, wszystko można zakwestionować, także
> tożsamość człowieka.

A wiesz jak dawniej definiowano kozaka? Człek luźny najemny, który sam sobie
panów wybiera i za pieniądze służy temu komu chce.
Obecnie preferowany jest właśnie model wolności kozackiej: "Jestem wolny jak
taczanka na stepie". https://youtu.be/L-JI0fQ79o4 To i obyczaje kozackie się
pojawiają.

106. Data: 2019-06-14 23:08:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 08:22, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> slome, beknal, piernal, plunal i wysmarkal sie na podloge. Zasmial sie
> ze zszokowanego towarzystwa i wyjal fujare i wysikal sie.

To nie jest już śmieszne.
To już zaczyna być irytujące.

https://tv.pudelek.pl/video/Pobici-geje-z-Krakowa-Ni
e-chcemy-zadnych-przywilejow-Chcemy-tylko-zyc-normal
nie-10156/

// a niektórzy, zaczynają to rozumieć.

107. Data: 2019-06-14 23:39:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 16:34, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> panów wybiera i za pieniądze służy temu komu chce.
> Obecnie preferowany jest właśnie model wolności kozackiej: "Jestem wolny jak

Zauważ to piękne staropolskie okreslenie: 'Człek'!

108. Data: 2019-06-15 12:53:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2019 23:39:43 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Zauważ to piękne staropolskie okreslenie: 'Człek'!

Współcześnie powiedziano by "Ludź" ;)

109. Data: 2019-06-15 21:23:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 12:53, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Współcześnie powiedziano by "Ludź" ;)

Najważniejsze, że nikt nawet nie pomyślał, o kwestionowaniu czyjegoś
człowieczeństwa.

110. Data: 2019-06-19 03:18:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 czerwca 2019 22:22:55 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nie ma czegoś takiego, jak : 'normalny Polak'.
>
> To jest wymysł obleśnego levactwa.
>
> Polak, to zawsze jest, był i bedzie: Katolik i patriota.
>
> //poniał?

chrześcijanin i patriota, jeśli już :)
co do chrześcijanina można dyskutować, bo można nie być chrześcijaninem
i kierować się dobrą wolą.
natomiast każdy powinien kochać swój kraj lub naród,
bo choć tradycja nie jest najważniejsza, to pamięć o pochodzeniu
i utożsamianie się ze współtworzącymi nasze dziejów jest tym,
co możemy.
tu, na tej Ziemi i pod tym Niebem.

jacek

Refleksja ich nie dopadła