Ziemkiewicz forever ?

11. Data: 2019-06-09 07:49:44

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/06/2019 o 21:20, Kviat pisze:

> Bezczelność, chamstwo i prostactwo takich ludzi jak Klepacka i
> Ziemkiewicz jest dla wszystkich normalnych Polaków ostrzeżeniem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
Ziemkiewicz to nie olimpijczyk, jednak ta pani jak i wielu innych
zapomnialo o szczytnych zasadach olimpijskich

--
gazebo

12. Data: 2019-06-09 12:02:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2019 o 22:22, Ilona pisze:

> Polak, to zawsze jest, był i bedzie: Katolik i patriota.

Pomijając to, że to bzdura, wychodzi na to, że cały pislam i prawactwo
nie są Polakami.
Z katolicyzmem nie mają nic wspólnego. Z patriotyzmem tym bardziej.

Ten cały wasz katolicyzm to nie jest katolicyzm, to jakiś jeszcze
bardziej wypaczony i zdegenerowany odłam. Noszenie gaci z symbloami
"patriotycznymi" i wrzaski "śmierć pedałom", to nie jest patriotyzm.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-06-09 12:14:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 00:17, XL pisze:

> Btw. ciekawe zjawisko, że na tych swoich paradach oni muszą i koniecznie
> chcą ,,szokować" - darciem się, strojem, wygibasami.

To tak jak faszyści. Drą ryja, ubierają się swoje mundurki i zamawiają
pięć piw.

> Zagadka to niesamowita,
> bo przecież w codziennym życiu tak nie wyglądają. A chyba powinni - chcąc
> być konsekwentnymi.

Zapytaj swoich kolegów dlaczego w codziennym życiu nie jesteście
konsekwentni.

> O co więc tu chodzi?
> Gdy normalny człek idzie w pochodzie coś tam manifestować, nie czuje parcia
> na pokazywanie w tym celu gołej dupy czy cycków poprzepasywanych rzemieniem
> ?

Gdy normalny człowiek idzie w pochodzie coś tam manifestować, to nie
czuje parcia na mordowanie innych ludzi.

https://noizz.pl/opinie/dlaczego-mlodym-ludziom-w-po
lsce-imponuje-faszyzm/5zg2w82
https://www.tygodnikprzeglad.pl/wp-content/uploads/2
017/12/en-01256659-0045-800x500_c.jpg

To ja już wolę obejrzeć kawałek cycka niż kretyna, który marzy o
strzelaniu z karabinu do innych ludzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2019-06-09 12:14:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 czerwca 2019 22:22:55 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nie ma czegoś takiego, jak : 'normalny Polak'.
>
> To jest wymysł obleśnego levactwa.
>
> Polak, to zawsze jest, był i bedzie: Katolik i patriota.
>
> //poniał?

Ale ale Ilona co robisz? całą tradycję polskiego humanizmu i reformacji
z Rejem, Kochanowskim i Sępem-Szarzyńskim, a następnie Oświecenie, Romantyzm
i Młodą Polskę spuszczasz do kibla, nie mówiąc o Kościuszce, Piłsudskim, Berku
Joselewiczu i Tatarach... w najbardziej wstecznych czasach Sarmacja była
multi-kulti, a postęp i rozwój to tylko do przodu! - inaczej to zaczniemy się
zwijać...

15. Data: 2019-06-09 12:16:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 00:07, XL pisze:

> Zboczeni Polacy to nie jest normalność. To tylko lewackie narzędzie.
> Idź stąd, tu dorośli rozmawiają.

Faszystowscy dewianci to nie jest normalność. To tylko prawackie narzędzie.

16. Data: 2019-06-09 12:20:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Ziemkiewicz to nie olimpijczyk, jednak ta pani jak i wielu innych
> zapomnialo o szczytnych zasadach olimpijskich

Zasady OLIMPIJSKIE dotyczą OLIMPIAD, a nie lobbowania zboczeń do poziomu
nornalności.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2019-06-09 12:22:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> multi-kulti, a postęp i rozwój to tylko do przodu! - inaczej to zaczniemy się

Co masz na myśli pisząc ,,Sarmacja była multikulti"?
Ale tak konkretnie, nie epistolarnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2019-06-09 12:24:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 00:05, XL pisze:

> [...]

Z tym się zgadzam. Nie bez powodów wprowadzili religię do szkół.

Trzeba edukować i uczyć młodzież samodzielnego myślenia, a nie wbijać im
do głowy jedyną prawdę proroków.

> Sam? - niemożliwe. Obrona na obecnym etapie wymaga zbiorowego działania,
> wręcz ofensywy.

Racja. Irlandia dała radę, to i my też damy radę.

https://natemat.pl/275215,w-czechach-nastapil-formal
ny-rozdzial-panstwa-od-kosciola-ustawa
"Czeski rząd pokazał jak można "rozstać się" z Kościołem. A teraz
zaostrzył jeszcze przepisy"

Można? Można.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-06-09 12:32:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Zasady OLIMPIJSKIE dotyczą OLIMPIAD, a nie lobbowania zboczeń do poziomu
> nornalności.

Normalności.
I mówią o ZDROWYM wspołzawodnictwie
KOBIET I MĘŻCZYZN - i nikt nie wazy się tego kwestionować.
Zofia Klepacka broni tych zasad w obliczu ich zagrożenia ZBOCZENIAMI i
lewacką ,,polityką" negacji płci. DWÓCH płci.
W momencie, kiedy lewacja neguje płeć biologiczną, a promuje ,,płeć" jako
flagę obieralną w zależności od humoru, twoje ,,olimpijskie zasady" możesz
sobie wsadzić tam, gdzie lubisz. Bo dzisiejszy biologiczny facet jutro
okrzyknie się kobietą i pokona Klepacką jako kobieta, po czym za chwilę
obezre się hormonalnej mieszanki i stanie się ochnastą płcią - i czujac się
nieosklasyfikowany płciowo zażąda odrębnej klasyfikacji w tej grupie i
złotego medalu w kategorii ochnastej płci!
Głupku ty.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2019-06-09 12:56:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 12:32, XL pisze:

> W momencie, kiedy lewacja neguje płeć biologiczną,

Bredzisz. Jesteś zwykłym nieukiem.

> a promuje ,,płeć" jako
> flagę obieralną w zależności od humoru,

I do tego bezmyślnie powtarzasz propagandę prawaków.

Jesteś heteroseksualna? Chyba nie bardzo, skoro uważasz, że to tylko
kwesta twojego humoru.

> [...]
> nieosklasyfikowany płciowo zażąda odrębnej klasyfikacji w tej grupie i
> złotego medalu w kategorii ochnastej płci!

Co za stek bzdur...
Wasze prostackie urojenia na temat płciowości człowieka przechodzą
ludzkie pojęcie.

> Głupku ty.

Ciekawe jaki masz dzisiaj humor.

Powrotu do zdrowia życzę.