Zimowe zabezpieczenia czy pora już zebrać?

1. Data: 2007-03-02 09:14:59

Temat: Zimowe zabezpieczenia czy pora już zebrać?
Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temperatury już wysokie, nie zapowiadają powrotu zimy, mam zamiar jutro
rozebrać misterne konstrukcje zabezpieczające ;), czy jednak to nie za
wcześnie?

Jestem nie zbyt doświadczonym "ogrodnikiem", więc pytam fachowców o opinie.

Czy różaneczniki też już odkryć ?

Pozdrawiam

Katka

2. Data: 2007-03-02 09:46:12

Temat: Re: Zimowe zabezpieczenia czy pora już zebrać?
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> Temperatury już wysokie, nie zapowiadają powrotu zimy, mam zamiar jutro
> rozebrać misterne konstrukcje zabezpieczające ;), czy jednak to nie za
> wcześnie?

Radzę czym prędzej rozebrać.
Takiej zimy jak ta, nie należy różaneczników wogóle okrywać.

Pozdrawiam
Baśka

3. Data: 2007-03-02 11:46:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es8rpa$sf3$1@polsl.pl Dobranoc
<a...@a...art.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Katka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> Radzę czym prędzej rozebrać.
> Takiej zimy jak ta, nie należy różaneczników wogóle okrywać.

Hejka. Przydałaby się jakaś dobra wróżka na grupie. :-)
Pozdrawiam antycypacyjnie Ja...cki

4. Data: 2007-03-02 14:58:47

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dobranoc" <a...@a...art.pl> wrote in news:es8rpa$sf3$1
@polsl.pl:

> Radzę czym prędzej rozebrać.
> Takiej zimy jak ta, nie należy różaneczników wogóle okrywać.

Ja tam jestem zadowolona, ze jak mieliœmy u nas te -18 w styczniu to moje
rozaneczniki byly zawiniete we wloknine.. one tez na wkurzone w/w
zawinieciem nie wygladaja :-D
Pozdrowienia - Ewa

5. Data: 2007-03-02 16:23:07

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

> Ja tam jestem zadowolona, ze jak mieli?my u nas te -18 w styczniu to moje
> rozaneczniki byly zawiniete we wloknine.. one tez na wkurzone w/w
> zawinieciem nie wygladaja :-D

A ja jestem leniwa i ich nie rozpieszczam.
One też wyglądają na zadowolone :)

Pozdrawiam
Baśka

6. Data: 2007-03-02 18:42:26

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> .......... wróżka na grupie. :-)

To Ty też ?

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2007-03-02 19:17:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es9r6i$iiu$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> To Ty też ?

Hejka. Nie wiem, co ja też.
Pozdrawiam niewyraźnie Ja...cki

8. Data: 2007-03-02 19:27:18

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radzę czym prędzej rozebrać.
> Takiej zimy jak ta, nie należy różaneczników wogóle okrywać.

Dziękuje.

Biorąc pod uwagę, że działkę mam w terenie podgórskim i po za miejscem
stałego zamieszkania, pamiętając również zeszłą zimę nie odważyłabym się ich
nie osłaniać. W takim razie jutro rano pędzę i usuwam wszystkie
zabezpieczenia, sezon wiosenny czas zacząć :).

Pozdrawiam

Katka

9. Data: 2007-03-02 19:52:58

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Nie wiem, co ja też.
> Pozdrawiam niewyraźnie

Ja jestem w grupie. Wyraźnie :-)

pozdrawiam, Barbara

10. Data: 2007-03-02 20:48:10

Temat: Re: Zimowe zabezpieczenia czy pora już zebrać? - OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Ja jestem w grupie. Wyraźnie :-)

Pojęcie grupy w znaczeniu "internetowa grupa dyskusyjna" powstało
dość niedawno i detale dotyczące jego użycia w języku jeszcze nie są
całkiem ukształtowane. Nie przesądzałbym wobec tego czy powinno się
mówić w tym przypadku "w grupie" czy "na grupie" (tak jak "na liście").

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz