Ziola prowansalskie

1. Data: 2005-09-21 16:22:24

Temat: Ziola prowansalskie
Od: "lisc" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Katowicach lub okolicy mozna kupic ziola prowansalskie? Jak to
wyglada? W sloikach,torebkach? Pozdrawiam i dzieki za pomoc.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-09-22 07:10:19

Temat: Re: Ziola prowansalskie
Od: bib <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ty kiedykolwiek w sklepie przy półce z przyprawami byłeś?
zioła prowansalskie można kupic w każdym markecie czy nawet sklepiku
osiedlowym.
Wygląda to dokładnie jak ususzone i pokruszone zioła.
W torbekach i słoiczkach.

3. Data: 2005-09-22 07:10:46

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisc" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Katowicach lub okolicy mozna kupic ziola prowansalskie? Jak to
> wyglada? W sloikach,torebkach? Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

A macie tam w Katowicah lub okolicy jakiś sklep spożywczy? :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

4. Data: 2005-09-25 19:26:01

Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisc" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w Katowicach lub okolicy mozna kupic ziola prowansalskie? Jak to
> wyglada? W sloikach,torebkach? Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

Może w motoryzacyjnym:)

tak na poważnie jest to mieszanka ziol ktora mozna kupic naprwde wszedzie
gdzie jest pieprz i sol czyli w kazdym spozywczaku.

5. Data: 2005-09-26 12:39:06

Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Puszka" <p...@g...pl> żartował:
> Może w motoryzacyjnym:)

Śmichy, chichy, ale ja np. wężyki spożywcze do ściągania nalewek kupilem
właśnie w sklepie motoryzacyjnym. Żaden spożywczak, z AGD, gospodarczy,
cepeliowo-garnkowy czy hurtownie nie miały takich wężyków.

A co do ziół - są wszędzie, w byle spożywczaku.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

Sokowirówka - co wybrać ?
suchy bakłażan?
placki ziemniaczane