Złam rozkaz: nie zabijaj!

1. Data: 2014-06-18 09:20:18

Temat: Złam rozkaz: nie zabijaj!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy człowiek ma MOŻLIWOŚĆ odmówić zabijania innych -np. na wojnie?
A jeśli uważa że życie innych ludzi zaczyna się -jak logika wskazuje-
od chwili zapłodnienia -to czy ma możliwość odmówić udziału w przerywaniu
tak rozumianego ciągu rozpoczętego czyjegoś istnienia?
Czy ktoś może odmówić ludziom MOŻLIWOŚCI odmowy zabijania innych
ludzi? Bo że może próbować odmawiać prawa do samostanowienia to oczywiste.
Tylko czy dalibyście sobie takie prawo odebrać? A może już daliście?
Zastraszyli was? Rozkazali? ;P

2. Data: 2014-06-18 13:01:51

Temat: Re: Złam rozkaz: nie zabijaj!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 00:20:18 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> od chwili zapłodnienia -to czy ma możliwość odmówić udziału w przerywaniu
> tak rozumianego ciągu rozpoczętego czyjegoś istnienia?

Ma - ale coraz mniejszą.

> Czy ktoś może odmówić ludziom MOŻLIWOŚCI odmowy zabijania innych
> ludzi?

Jak widać usilnie próbuje.

> Bo że może próbować odmawiać prawa do samostanowienia to oczywiste.
> Tylko czy dalibyście sobie takie prawo odebrać? A może już daliście?
> Zastraszyli was? Rozkazali? ;P

"Prawo do samostanowienia" - o czym mówisz? O "zarządzaniu" własnym życiem
jako stanem biologicznym czy w szerszym aspekcie?

3. Data: 2014-06-19 10:59:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 czerwca 2014 13:01:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ma - ale coraz mniejszą.

> Jak widać usilnie próbuje.

> "Prawo do samostanowienia" - o czym mówisz? O "zarządzaniu" własnym życiem
>
> jako stanem biologicznym czy w szerszym aspekcie?

W każdym aspekcie.
PS: dziś znow przyczynilas się do niszczenia Ciala Boga pod postacią kwiecia
na rzecz oddawania czci dla Chleba jako uobecnienia tej samej idei Ciala Boga?
;P

4. Data: 2014-06-19 12:58:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2014 01:59:32 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> na rzecz oddawania czci dla Chleba jako uobecnienia tej samej idei Ciala Boga?

Nie - dziś siedzę w domu, podziwiam w tv, jak się właśnie przyczynił Tusk
:->

5. Data: 2014-06-19 13:01:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 12:58, Ikselka pisze:
> Nie - dziś siedzę w domu, podziwiam w tv, jak się właśnie przyczynił Tusk
> :->
A co znowu ten Tusk nabroił?

6. Data: 2014-06-19 13:25:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2014 13:01:43 +0200, zdumiony napisał(a):

> A co znowu ten Tusk nabroił?

Wysłał ABW do redakcji wolnej gazety w deokratycznym kraju po nośniki
informacji - nie wiesz? :->

7. Data: 2014-06-19 13:26:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 13:25, Ikselka pisze:
> Wysłał ABW do redakcji wolnej gazety w deokratycznym kraju po nośniki
> informacji - nie wiesz? :->

Czy Wprost to ta "wolna gazeta"? Wolna od czego?

8. Data: 2014-06-19 13:28:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2014 13:26:11 +0200, zdumiony napisał(a):

> Czy Wprost to ta "wolna gazeta"? Wolna od czego?

Chyba nie mam z kim dyskutować.

9. Data: 2014-06-19 13:34:46

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 13:28, Ikselka pisze:
> Chyba nie mam z kim dyskutować.

Chcesz rozmawiać tylko z potakiwaczami?

10. Data: 2014-06-19 13:36:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Wprost to ta "wolna gazeta"? Wolna od czego?

" Proszę Państwa, dnia 18 czerwca 2014 roku wróciła komuna."

Z komentarzy pod:
http://www.wprost.pl/ar/452831/Strategia-Tuska-Klama
c-w-20070809111213-a-na-2014-palic-glupa/

Psychologia kontra ksiądz
Nosiła do szkoły martwe dziecko
Powszechna deklaracja praw seksualnych człowieka.
Pytanie
Sąd skorupkowy