Zły sąsiad

1. Data: 2005-04-04 13:31:17

Temat: Zły sąsiad
Od: "Maria Gorlik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc!!!

Co mam zrobić z sąsiadem, który mi sadzi przy płocie same wielkie iglaki.
Za rok, może dwa będę miała sam cień.
Maja

2. Data: 2005-04-04 13:36:03

Temat: Re: Zły sąsiad
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Gorlik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc!!!
>
> Co mam zrobić z sąsiadem, który mi sadzi przy płocie same wielkie iglaki.
> Za rok, może dwa będę miała sam cień.

możesz im pomóc przekształcić sie w małe iglaczki.
ale najpierw pogadaj z sąsiadem.

moon

3. Data: 2005-04-04 16:52:28

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o pomoc!!!
>
> Co mam zrobić z sąsiadem, który mi sadzi przy płocie same wielkie iglaki.

Spróbuj na to spojrzeć inaczej - już wkrótce nie bedziesz musiała oglądać
sąsiada :-)
Tak poważniej wychodzi na to samo, przecież zauważ, że wszyscy sadzimy na
granicy coś wyższego żeby mieć odrobinę izolacji Jedną granicę masz już
obsadzoną,, jeszcze tylko trzy :-)
Kiedy mój sąsiad posadził choinki byłam bardzo szczęśliwa, podlałam je nawet
parę razy bo sąsiad bywa tu tylko gościnnie.
Teraz możesz już sadzić różaneczniki, funkie....i inne cieniolubne
odpowiednio niższe rośliny.
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-04-04 18:04:47

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> parę razy bo sąsiad bywa tu tylko gościnnie.
> Teraz możesz już sadzić różaneczniki, funkie....i inne cieniolubne

Gorsza sprawa kiedy przy granicy(pół metra) posadzi brzozę ,zbierałam
właśnie liście:-)

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2005-04-04 18:26:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gorsza sprawa kiedy przy granicy(pół metra) posadzi brzozę ,zbierałam
> właśnie liście:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

No właśnie albo orzecha włoskiego !!
pozdrawiam, Bogda

6. Data: 2005-04-04 19:13:47

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oglądać
> na

> No właśnie albo orzecha włoskiego !!
> pozdrawiam, Bogda

Przestańcie marudzić :))
Mieszkam w betonowej klatce na IX piętrze i chciałabym mieć brzozę
lub inne drzewo sąsiada za płotem.Byleby płot nie był szkaradny.
Liście mogłabym grabić :)W ogródkach działkowych zwykle brak miejsca
na brzozę...
A te wielkie iglaki przy płocie to idealne tło dla różaneczników.

Pozdrawiam, Lilka

7. Data: 2005-04-04 19:46:13

Temat: Odp: Zły sąsiad
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Gorlik <m...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d2rfsh$n0h$...@n...news.tpi.pl...
> Proszę o pomoc!!!
>
> Co mam zrobić z sąsiadem, który mi sadzi przy płocie same wielkie iglaki.
> Za rok, może dwa będę miała sam cień.

A pomyslałas może o tym jakie zdanie ma sąsiad o Twoich nasadzeniach i czy
przypadkiem nie przepytuje w tej chwili kogoś na temat co ma z Tobą
zrobić????? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2005-04-04 21:09:53

Od: "Gosia Stachowiak" <s...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pomyslałas może o tym jakie zdanie ma sąsiad o Twoich nasadzeniach i czy
> przypadkiem nie przepytuje w tej chwili kogoś na temat co ma z Tobą
> zrobić????? :-)

hiehiehiee...

u mnie jest podobna sytuacja wlasnie....:D nowy sasiad-ktory jeszcze sie nie
wybudowal kupuje i sadzi duze iglaki-ale mi to nie przeszkadza-wrecz
przeciwnie...ja posadzilam juz nawet bluszcz przy plocie..bo...cienia sie
nie boje ;))

--
Gosiak.

9. Data: 2005-04-05 06:56:17

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl>

Liście brzozy to dobrodziejstwo dla ogrodu.

> No właśnie albo orzecha włoskiego !!

To posadź jak najbliżej niego 2-3 sosny, 2 świerki i puść bluszcz, a
orzech skarleje bo przestanie rosnąć.
--
Pozdrawiam, Jerzy

10. Data: 2005-04-05 07:02:40

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Gorlik" <m...@i...pl>
> Proszę o pomoc!!!
>
> Co mam zrobić z sąsiadem, który mi sadzi przy płocie same wielkie
iglaki.
> Za rok, może dwa będę miała sam cień.

A cóż to za iglaki, które tak szybko rosną? A może one już odchowane?
Swoją drogą powinnaś się cieszyć, że "przybyło" ci ogrodu i ty już nie
musisz się osłaniać od niego.
Postaraj się jedynie uzgodnić z nim co sadzi tak aby i tobie one
pasowały, poproś o kilka modrzewi, może choinę kanadyjską, jest jeszcze
kilka innych, które można kształtować i nieźle wyglądają.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Brunera
Tuje po zimie
W sprawie derenia
winogrono na wino
Festiwal Fotografii Przyrodniczej - 10 lat ZPFP - dzial Wydarzenia i recenzje - serwis informacyjny FOTOrama