Zmiana nicka Kasia --> Blancanieves

1. Data: 2003-06-16 21:44:26

Temat: Zmiana nicka Kasia --> Blancanieves
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

Ponieważ ostatnio na grupie wysyp Kasiek, a ja mam dość upominania
innych o zmianę nicka, wobec tego informuję, że zmieniłam nicka na
Blancanieves :)))

Buziaczki,
Kasia

1. Data: 2003-06-16 22:11:02

Temat: Re: Zmiana nicka Kasia --> Blancanieves
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ponieważ ostatnio na grupie wysyp Kasiek, a ja mam dość upominania
> innych o zmianę nicka, wobec tego informuję, że zmieniłam nicka na
> Blancanieves :)))

Jaaaa..ale wymyslny nick. Teraz to juz powinnas miec luzik:)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-06-17 08:01:57

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ ostatnio na grupie wysyp Kasiek, a ja mam dość upominania
> innych o zmianę nicka, wobec tego informuję, że zmieniłam nicka na
> Blancanieves :)))

Za nic nie zapamietam...
:)

Kaska

1. Data: 2003-06-17 08:14:35

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <k...@b...onet.pl> wrote:

> Ponieważ ostatnio na grupie wysyp Kasiek, a ja mam dość upominania
> innych o zmianę nicka, wobec tego informuję, że zmieniłam nicka na
> Blancanieves :)))

O mamusiu:)
To jeszcze poproszę wymowę i sposób na zapamiętanie;)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-17 08:44:15

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: To jeszcze poproszę wymowę i sposób na zapamiętanie;)

Bardzo proszę:
Blancanieves [blankaniewes] - to v powinno brzmieć trochę jak
pomieszanie b i w
Blanca (hiszp.) biała; nieve (hiszp.) śnieg
Blancanieves - biały śniezek (dosłownie)
a nie dosłownie KRÓLEWNA ŚNIEŻKA ;)))

Łatwiej do zapamiętania???? ;)
Buziaczki,
Kasia

1. Data: 2003-06-17 09:58:52

Temat: Odp: Zmiana nicka Kasia --> Blancanieves
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blancanieves <k...@b...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcmkev$4g1$...@n...news.tpi.pl...

> Bardzo proszę:
> Blancanieves [blankaniewes] - to v powinno brzmieć trochę jak
> pomieszanie b i w
> Blanca (hiszp.) biała; nieve (hiszp.) śnieg
> Blancanieves - biały śniezek (dosłownie)

Śliicznie!!!!!!!

Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-06-17 13:04:10

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <k...@b...onet.pl> wystukał(a)

> Ponieważ ostatnio na grupie wysyp Kasiek, a ja mam dość upominania
> innych o zmianę nicka, wobec tego informuję, że zmieniłam nicka na
> Blancanieves :)))

a ja sie pochwale, ze zrozumialam :) to jedna z moich ulubionych
hiszpanskich slow, wlasnie dlatego, jak juz ktos tu napisal, ze takie
sliczne :)

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-06-17 13:15:55

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaktusica" <k...@p...com> napisał w wiadomości
: a ja sie pochwale, ze zrozumialam :) to jedna z moich ulubionych
: hiszpanskich slow, wlasnie dlatego, jak juz ktos tu napisal, ze takie
: sliczne :)

Ja jeszcze lubię "nomeolvides" i "muguete" i "Cenicienta". Poza tym to
ja KOCHAM hiszpański...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

Eris normamat?????????