Zmiana nicka czy cóś :P ;)

1. Data: 2003-05-01 17:16:59

Temat: Zmiana nicka czy cóś :P ;)
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie i Panowie !

Niniejszym informuję, że od tej chwili będę wysyłała posty jako Evunia, a
nie Eva Sheers :) Imię i nazwisko pojawiać się będzie - ale może nie
zawsze, zależy co mi wpadnie do głowy za jakiś czas :P ;) - w sygnaturce :)
Wiem, że to istotna dla Was informacja (hyh :D) i dlatego nie omieszkałam
Was zawiadomić o planowanej zmianie :)
A teraz wychodzę, bo i tak jestem już spóźniona, co może się źle skończyć !
:)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-01 21:59:03

Temat: Re: Zmiana nicka czy cóś :P ;)
Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Was zawiadomić o planowanej zmianie :)
> A teraz wychodzę, bo i tak jestem już spóźniona, co może się źle skończyć
!

A ja chcialem powiedziec, ze jestem zmeczony, ale nieustannie jestem,
cholera, adamem... :(

1. Data: 2003-05-01 22:12:03

Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

> On Thu, 1 May 2003 23:59:03 +0200, Adamwredna.baba wrote:
> Może to i dobrze, Adasiu. Gdybyś wiedział, jakie piekło sprawił ten mój
> post o zmianie nicka na innej grupie, to... Szkoda słów.
> Ciesz się, że Tobie taki pomysł do głowy nie wpadł ;)
> Zmiana jak zmiana, ale to, że o tym napisałam !
> A tak przy okazji...
> Dzięki Wam, ludziska z pl.rec.uroda, że nikt nie czepił się tego mojego
> maila. Na dwóch grupach chyba bym już tego nie zniosła :|
> Jesteście kochane, misiaczki :)

juz za pozno, Kochana, poczekaj az wroca z wakacji... Nie boj nic jednak -
deklaruje poparcie, ale musisz dorobic do tego posta jakis glebszy zamysl...
Czekam.

1. Data: 2003-05-01 22:12:25

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-01 22:22:11

Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie poradzisz sobie!? Ach, te kobitki... Sluze pomoca.

1. Data: 2003-05-01 22:25:32

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> deklaruje poparcie, ale musisz dorobic do tego posta jakis glebszy zamysl...

Czekaj tatka latka, a kobyłkę wilki zjedzą :P ;)

--
Eva Sheers

Wild Eyes
POMOCY!!