Zmierzyć przemianę materii

1. Data: 2003-05-27 07:32:29

Temat: Zmierzyć przemianę materii
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Słyszałam o przychodni dietetycznej w Łodzi, gdzie aplikuje sie klasyczną dietę
niskokaloryczną - niskotłuszczową. Pozwala ona chudnąć 1 kg tygodniowo.
Dodatkowo pije jakieś zioła czy inne leki na wzrost przemiany materii. W
przychodni tej mierzą tam poziom przemiany materii. Ponoć "jakaś osoba którą
ktoś znał" po miesiącu stosowania diety zwiększyła przemianę materii z 1200kcal
na dobę do 1600. Ciekawa jestem jak to się mierzy i czy ktoś z Was słyszał
jakie to zioła czy leki podnoszą przemianę materii.
Pozdrowionka
Julita

2. Data: 2003-05-27 08:53:22

Temat: Re: Zmierzyć przemianę materii
Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dobę do 1600. Ciekawa jestem jak to się mierzy i czy ktoś z Was słyszał
> jakie to zioła czy leki podnoszą przemianę materii.

Chodzi zapewne o przychodnię SABA. Dieta owszem jest
niskokaloryczna-niskotłuszczowa, ale bardzo zbliżona do MM z wykluczeniem
wszelkich strączkowych. Nacisk kładzie się na regularność jedzenia
posiłków - 4 niewielkie zawsze o tej samej porze. Do tego dają zestawy ziół
dopasowanych do konkretnej osoby. Te zestawy są numerowane, ale składu nie
znam. Oprócz tego w przypadku nadmiaru wody dają jeszcze leki na pozbycię
się jej.
Przed każdą wizytą lekarską robi się na miejscu badanie zawartości tłuszczu
i wody w organiźmie, z tego jakoś wyliczana jest przemiana materii. Jest
takie specjalne urządzenie, które nie wiem jak działa.
Natomiast co do efektu podniesienia przemiany materii przy tej diecie to
bywa różnie. U mnie zwiększyła się chyba z 1520 na 1570 po pół roku, czyli
niezbyt wiele.
Z tego co wiem, na przemianę materii pomaga jadanie większej ilości, ale
mniejszych posiłków.
---
Pozdrawiam,
MAGDA
(lżejsza o 13 kg dzięki SABA-e, ale z nowymi kilogramami po nadmiernym
łakomstwie)

Zmiana(MM)
problemy z żołądkiem w trasie POMOCY!!
ech te diety