Zmniejszenie żołądka

1. Data: 2004-08-27 11:51:39

Temat: Zmniejszenie żołądka
Od: "Martita" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem na grupie po raz pierwszy i nie wiem czy akurat tutaj znajdę
odpowiedz na moje pytanie.
Dotyczy ono operacyjnego zmniejszenia żołądka. Mianowicie czy ktoś się
orientuje czy są to zabiegi refundowane przez NFZ a jeśli nie to ile taki
zabieg kosztuje?
z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

2. Data: 2004-08-27 20:35:58

Temat: Re: Zmniejszenie żołądka
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Aug 2004 13:51:39 +0200, "Martita" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>Dotyczy ono operacyjnego zmniejszenia żołądka. Mianowicie czy ktoś się
>orientuje czy są to zabiegi refundowane przez NFZ a jeśli nie to ile taki

A mozna wiedziec po co Ci to?

Klapuch

3. Data: 2004-08-27 21:29:14

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
zobacz na www.bariatria.pl
pzdr. dino

4. Data: 2004-08-28 20:52:32

Od: SIM <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dino wrote:
> witaj
> zobacz na www.bariatria.pl

Jednak chyba nie o to chodzi.
Myślę, że idzie o by-pass gastrics.

Polecam kontakt ze Szpitalem Uniwersyteckim w Łodzi - dr Strzelczyk.

NFZ chyba w tym roku jeszcze to finansuje. Bardzo bolesna operacja,
muszą być wskazania zdrowotne. Na pewno w Łodzi wiedzą i powiedzą.

Kuba

5. Data: 2004-09-02 10:06:21

Od: piotr <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 27 Aug 2004 13:51:39 +0200, na pl.sci.medycyna, Martita napisał(a):

> [...]
> Dotyczy ono operacyjnego zmniejszenia żołądka. Mianowicie czy ktoś się
> orientuje czy są to zabiegi refundowane przez NFZ a jeśli nie to ile taki

pl.misc.dieta tam był dokładnie omówiony temat chyba w zaszłym miesiącu.
MEva :-)

Specjalizacjia i urlop
kregoslup
co sądzić o lekarzu...