Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?

210. Data: 2007-01-25 15:59:41

Temat: Re: Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" :

> Nie wiem na jakich zasadach pracujesz ... ale może trzeba ustawić ramy
> czasowe albo ilość korekt?
> Usystematyzowac to jakoś ... bo poprawiać to można w nieskończoność :-)

Nie da się. Próbowałam wymusić dostarczanie każdej koniecznej do zrobienia
korekty na piśmie.
Zrezygnowałam po 10 z kolei, bo stos kartek zalegał na moim biurku, a
kolejna korekta przeczyła poprzedniej.

Pracuję w "dziale usługowym" sporej firmy, jestem informatykiem, sprawa
dotyczy w zasadzie marginesu tego co robię a mianowicie ustawienia "wzorców"
pewnych wydruków wezwań. A zabiera mi to niepotrzebnie mnóstwo czasu.

W razie jeśli nie wykonam swojej pracy, która jest usługowa w stosunku do
wszystkich pracowników przedsiębiorstwa, to te osoby zwyczajnie mogą się na
mnie poskarżyć do głównego szefa i będą miały rację. Jednak 98 % pracowników
przedsiębiorstwa potrafi zrozumieć racje, że jeśli np. zawiesił się serwer i
pół firmy nie pracuje (tfu, tfu, tfu, spluwam na podłogę przez lewe ramię) -
to najpierw trzeba się zająć szybką naprawą awarii i to musi trochę trwać, a
potem się zajmuje rzeczami drobnymi takimi jak wzorce wydruków.
2 % ludzi nie rozumie.

Pozdrowienia.

Basia

211. Data: 2007-01-25 15:59:41

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> Nie.

Cholera, a już myślałam, że Cię mam ;)

E.

--
*A co mi tam wkącu!*

213. Data: 2007-01-25 16:01:59

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):
> ale może trzeba ustawić ramy
> czasowe albo ilość korekt?

Nie wiem gdzie pracuje Basia ale u mnie nie zawsze się da.
Powiedziałabym nawet że raczej się nie da.

> Usystematyzowac to jakoś ... bo poprawiać to można w nieskończoność :-)

No :/

E.
z czternastą korektą na biurku

--
*A co mi tam wkącu!*

214. Data: 2007-01-25 16:02:21

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" :

> O przepraszam ja bardzo - jak już pisałam nie jestem żadną pedantką ani
nic
> w tym stylu, ale dla mnie też posty o szczurach sa co najmniej
dramatyczne.
> O innych rzeczach nie wspomnę.

Bo już mi pisałaś, że nie lubisz szczurów.
A kiedyś chciałam przyjść ze szczurem na spotkanie.

;-)

Pozdrowienia.

Basia

215. Data: 2007-01-25 16:03:01

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Mogę zrobić większy obciach - prasowac i odprowadzać pod drzwi klasy
> dziecięcie w wieku lat np. 14. I przyprowadzać po lekcjach ze szkoły do
> domu. Myślę, że dwa dni urlopu wystarczą na nauczenie dzieciaka, że nie
> chodzi się jak niechluj. Obciach w oczach kolegow będzie chyba najgorszą
> karą.

Ta metoda mi się bardziej podoba. I wydaje mi się skuteczniejsza ;-)

Agnieszka

216. Data: 2007-01-25 16:04:03

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
> napisał

> Taki inteligentny chłopak, który umiał rozmnożyć szczury na pewno wpadnie
> na jakiś pomysł jak wezwać straż pożarną.

Wyśle po straż szczury? Ponoć to inteligentne stworzenia są. Te szczury
znaczy się.

--
pozdrawiam Tatiana

217. Data: 2007-01-25 16:05:49

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Uuuuu, okazuje się, że Stasiu nie jest w stanie sie zmiescic w
> pomieszczeniu gdzie jest już kuchenka i jedna osoba.

Jest w stanie. A co to ma do rzeczy?
Dla wyjaśnienia" kobieta prasuje jak Staś śpi. A śpi _po_ jedzeniu.

> Elske, histeryczko Ty moja ulubiona

Ironizujesz czy ma mi być miło?

> - Ty chyba zapomniałas, ze piszesz na
> publicznej grupie, i kazdy moze napisac co mu sie chce, a nie tylko to co
> Ty bys chciała przeczytac.

Uhm. Wkurza mnie tylko, że nie wiesz a zamiast zapytać stwierdzasz, że
jest tak i tak. Czyli to samo co mnie wkurza u ps-a (pomijając jego
poglądy na wiele spraw).

E.

--
*A co mi tam wkącu!*

218. Data: 2007-01-25 16:06:49

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ta metoda mi się bardziej podoba. I wydaje mi się skuteczniejsza ;-)
>
> Agnieszka

Bo ja z tych wrednych a zarazem skutecznych staram się być.
Kiedyś, w liceum, tatuś dawał mi kasę na buty. Zawsze znalazłam 100 innych
pomysłów co z nią zrobić, a butów jak nie było tak nie było. Tatuś dając mi
trzeci raz na te same buty kazał przynieść za dwa dni buty i paragon (żebym
od kogoś butów nie pożyczyła). Powiedział, że jak nie przyniosę, to on sam
kupi mi buty wg swojego uznania a ja w nich będę musiałą chodzić. Następnego
dnia miałam nowe buty. To naprawdę działa.
--
pozdrawiam Tatiana

219. Data: 2007-01-25 16:07:47

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> Taki inteligentny chłopak, który umiał rozmnożyć szczury na pewno
> wpadnie na jakiś pomysł jak wezwać straż pożarną.

Wyda 20 PLN z kieszonkowego i kupi sobie telefon?

E.

--
*A co mi tam wkącu!*

220. Data: 2007-01-25 16:08:58

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> on sam kupi mi buty wg swojego uznania a ja w nich będę musiałą chodzić.
> Następnego dnia miałam nowe buty. To naprawdę działa.

:-D
Napisz coś jeszcze, założę specjalny kajecik z radami cioci Xeny ;-)

Agnieszka

WOŚP - Wielki i śliczny miś panda!
szukam przedszkola w lublinie
6 urodziny - żywioł czy kontrola ?
[OT] Było?
Czy można coś tu poradzić? Szpital ... długie :(