Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?

21. Data: 2007-01-17 21:05:02

Temat: Re: Zmobilizować dzieci do pomocy w pracach domowych ?
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Duluxem to nawet najlepsi fachowcy nie malują, bo zawsze wychodzą
> mazaje, nierówne faktury, różnice w odcieniach (zwłaszcza przy opcji
> błyszczącej). Farba wyjątkowo niewdzięczna i wymagajaca idealnej,
> gładkiej powierzchni. I najlepiej nie oświetlonej światłem dziennym
> padającym pod kątem mniejszym niż 90 stopni, bo wtedy widać każdą
> niedoróbkę.

Dekoral nie lepszy.

Pozdrawiam
Paulinka

22. Data: 2007-01-17 21:18:55

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eom325$dl9$1@node4.news.atman.pl>
Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> pisze:

> Dekoral nie lepszy.

Poważnie?
Dobrze zrobiłam, że do malowania wzięłam ekipę, a nie brałam się za to sama
;-)

--
Nixe

23. Data: 2007-01-17 21:23:56

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Poważnie?
> Dobrze zrobiłam, że do malowania wzięłam ekipę, a nie brałam się za to
> sama ;-)

A ić, smugi jak jasna cholera, tylko sie zbytnio nie przejmuję, bo
Misiek i tak demoluje regularnie ściany. Poczekam, aż dzieci wyrosną i
wtedy coś z tym porządnego zrobię, nie lubię syzyfowej pracy :)

Pozdrawiam
Paulinka

24. Data: 2007-01-17 21:37:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:eom45j$dl9$4@node4.news.atman.pl...

> A ić, smugi jak jasna cholera, tylko sie zbytnio nie przejmuję, bo Misiek
> i tak demoluje regularnie ściany. Poczekam, aż dzieci wyrosną i wtedy coś
> z tym porządnego zrobię, nie lubię syzyfowej pracy :)

A podaj przykłady czegoś porządnego, czym można malować, co...

Qra, przed malowaniem

25. Data: 2007-01-17 21:40:40

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> A podaj przykłady czegoś porządnego, czym można malować, co...

A pojęcia nie mam, wywaliłam kasę na cos rzekomo porządnego i takowe
nie jest. Może tak jak pisze Nixe potrzeba ekipy z profesjonalnym sprzętem.

Pozdrawiam
Paulinka

26. Data: 2007-01-17 21:46:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:eom54v$dl9$5@node4.news.atman.pl...

> A pojęcia nie mam, wywaliłam kasę na cos rzekomo porządnego i takowe nie
> jest. Może tak jak pisze Nixe potrzeba ekipy z profesjonalnym sprzętem.

Do Duluxa wystarczy 17-latka z najtańszym wałkiem z marketu...
A jak ktoś ma dwie lewe ręce to ani profesjonalny sprzęt ani tytułowanie się
"ekipą" mu nie pomoże.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

27. Data: 2007-01-17 21:50:25

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a):

> Do Duluxa wystarczy 17-latka z najtańszym wałkiem z marketu...
> A jak ktoś ma dwie lewe ręce to ani profesjonalny sprzęt ani tytułowanie się
> "ekipą" mu nie pomoże.

Byc może mój tż odmalował mi chatę w 2 dni, najwidoczniej jest nieudolny.

Pozdrawiam
Paulinka

28. Data: 2007-01-17 21:59:22

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
> [...]

> Misiek i tak demoluje regularnie ściany. Poczekam, aż dzieci wyrosną i
> wtedy coś z tym porządnego zrobię, nie lubię syzyfowej pracy :)

Polecam "tapetę" z włókna szklanego do malowania (np. Flügger ma takie).
Mają ciekawe faktury, nadają się do malowania każdą farbą, ładnie pokrywają
nierówności, zabrudzenia. Efekt jest naprawdę super.

--
Nixe

29. Data: 2007-01-17 22:06:05

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eom5h5$ded$1@news.onet.pl>
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> pisze:

> Do Duluxa wystarczy 17-latka z najtańszym wałkiem z marketu...
> A jak ktoś ma dwie lewe ręce to ani profesjonalny sprzęt ani
> tytułowanie się "ekipą" mu nie pomoże.

Asia, sorki, ale nie pitol głupot, tylko poczytaj sobie trochę na temat tej
farby w fachowych pismach i na grupach tematycznych. Oraz porozmawiaj z
ludźmi, którzy zajmują się tym na co dzień.
No chyba, że dla Ciebie efekt, jaki daje farba Dulux jest wystarczający i
taki właśnie uważasz za szczyt doskonałości. Ja jestem bardziej wymagająca i
oczekuję wyglądu gładkiej, matowej, idealnie równej w odcieniu i fakturze
ściany, a tego Dulux nie jest w stanie zapewnić (bo ma specyficzną
strukturę). Miałam Dulux w domu, miałam w pracy, malowałam sama, malował mój
mąż, dwie różne ekipy remontowe (na nasze wyraźne polecenie, bo chcieli
malować bodajże Beckersem) i efekty były te same. Dopiero zmiana farby
przyniosła oczekiwane rezultaty.

--
Nixe

30. Data: 2007-01-17 22:30:23

Od: "yaga" <y...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A podaj przykłady czegoś porządnego, czym można malować, co...

www.benjaminmoore.pl

Jak dla mnie, bezkonkurencyjne.

Yaga&Kasia (15.08.2002)&Kuba(02.11.2006)

WOŚP - Wielki i śliczny miś panda!
szukam przedszkola w lublinie
6 urodziny - żywioł czy kontrola ?
[OT] Było?
Czy można coś tu poradzić? Szpital ... długie :(