Zmywarka Bosch - pytanie do użytkowniczek/ów

1. Data: 2007-02-05 20:36:55

Temat: Zmywarka Bosch - pytanie do użytkowniczek/ów
Od: "PeCe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jeśli uznacie że to NTG to przepraszam ale kto jak nie praktycy będzie
wiedział lepiej.
Kupiłem zmywarkę i żeby nie było problemów wybór padł na Boscha z auto 3w1.
Niestety problemy zaczęły się już na początku bo instrukcja jest chyba
tłumaczona translatorem i kompletnie nic z niej nie wynika.
1. Jakie pastylki, jeżeli w ogóle, używać dla programu 30 minut?
2. Zmywarka podaje, że dla programu 50st.C przewiduje czas - nie wiem na
jakiej podstawie - np. 158 minut po czym po 100 minutach staje i tak stoi a
czas sobie leci aż do zera. Dopiero przy samym końcu wypompowuje wodę. O co
chodzi?
3. Dlaczego czas dla mycia intensywnego 65st.C jest krótszy od tego
referencyjnego 50 st.C?

Będę wdzięczny za odpowiedź bo póki co nie widzę żadnej logiki i zaczynam
żałować, że zainwestowałem w Boscha.

Pozdrawiam,
PC

2. Data: 2007-02-05 21:38:40

Temat: Re: Zmywarka Bosch - pytanie do użytkowniczek/ów
Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeCe napisał(a):

> [...]
> chodzi?
> 3. Dlaczego czas dla mycia intensywnego 65st.C jest krótszy od tego

Nie mam pojęcia dlaczego, ale mój Elektrolux robi podobnie.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

3. Data: 2007-02-05 21:43:53

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeCe wrote:
> [...]
> jest chyba tłumaczona translatorem i kompletnie nic z niej nie wynika.
> 1. Jakie pastylki, jeżeli w ogóle, używać dla programu 30 minut?

ja używam Calgonit

> [...]
> na jakiej podstawie - np. 158 minut po czym po 100 minutach staje i
> tak stoi a czas sobie leci aż do zera. Dopiero przy samym końcu

Nie wiem

> 3. Dlaczego czas dla mycia intensywnego 65st.C jest krótszy od tego
> referencyjnego 50 st.C?

nie wiem

> Będę wdzięczny za odpowiedź bo póki co nie widzę żadnej logiki i
> zaczynam żałować, że zainwestowałem w Boscha.

Czy potrzebna jest logika? Ja używam Boscha od 6 lat i jestem bardzo
zadowolona. Nie wiem, czy to ten sam typ zmywarki, bo ja mam jeszcze temp.
70 st., rzadko z tego programu korzystam, ale jak coś się przypali to ten
program działa rewelacyjnie. Nasłuchałam się w koło narzekania rodziców i
znajomych na różne zmywarki, a moja jest rewelacyjna i jestem bardzo
zadowolona, czego i Tobie życzę.
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2007-02-05 21:56:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeCe napisał(a):
[...]
> 3. Dlaczego czas dla mycia intensywnego 65st.C jest krótszy od tego
> referencyjnego 50 st.C?
>
> Będę wdzięczny za odpowiedź bo póki co nie widzę żadnej logiki i zaczynam
> żałować, że zainwestowałem w Boscha.

Profesjonalne zmywarki myją wrzątkiem w 190-260 sekund. Zgadnij dlaczego.

--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2007-02-05 23:31:52

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeCe napisał(a):

> 1. Jakie pastylki, jeżeli w ogóle, używać dla programu 30 minut?
Ja daję normalny proszek
> [...]
> czas sobie leci aż do zera. Dopiero przy samym końcu wypompowuje wodę. O co

W swojej nie zauwazyłam, ale moze ona suszy w tym czasie?

> 3. Dlaczego czas dla mycia intensywnego 65st.C jest krótszy od tego
> referencyjnego 50 st.C?

Ja mam 1 rok Boscha i jestem bardzo, bardzo zadowolona. Zmywa lepiej niz
AEG Favorit, która miałam wczesniej

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

6. Data: 2007-02-05 23:33:11

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Profesjonalne zmywarki myją wrzątkiem w 190-260 sekund. Zgadnij dlaczego.

Bo, to sa wyparzarki;-)a nie zmywarki

7. Data: 2007-02-06 06:33:02

Od: "PeCe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Teraz przynajmniej wiem, że ten typ
tak ma :-)

Pozdrawiam,
PC

8. Data: 2007-02-06 08:10:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeCe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 3. Dlaczego czas dla mycia intensywnego 65st.C jest krótszy od tego
> referencyjnego 50 st.C?

Trochę mnie dziwi brak odpowiedzi, bo dla mnie jest to jakieś takie
oczywiste.
Po prostu jak cos trzeba robić ostrożnie i delikatnie, to to się robi
dłużej.

Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

9. Data: 2007-02-06 08:57:06

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Bo, to sa wyparzarki;-)a nie zmywarki

Te też?
Zmywarki bojlerowe
Zmywarka gastronomiczna G 7773 oparta jest na systemie bojerowym. Wydajność:
do 540 talerzy lub do 30 koszy na godzinę. Najkrótszy przebieg programu: 2
min. Zmywarki bojlerowe G 7774 oraz G 7774 SM i jej wersja mrozoodporna G 774
mają wydajność do 720 talerzy lub do 40 koszy na godzinę. Najkrótszy przebieg
programu: 1,5 min.
http://www.zwiadowca.pl/produkt/EgqOVNSW,5xISGfjC1Go
8YhRNSfJWZ9./Ey2amMDC,,4KrYSctMC.,GGBsuY.DKS./gastro
nomia_pralnictwo_miele_sp_z_o_o_warszawa_gotarda_9.h
tml

10. Data: 2007-02-06 09:04:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Zmieszany napisał(a):

> [...]
8YhRNSfJWZ9./Ey2amMDC,,4KrYSctMC.,GGBsuY.DKS./gastro
nomia_pralnictwo_miele_sp_z_o_o_warszawa_gotarda_9.h

Prawdę mówiac nie wiem, Jerzy napisał o myciu wrzątkiem, stad moja
odpowiedz.
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/