Znalazlam..........ale co z tego??

1. Data: 2004-06-17 20:00:34

Temat: Znalazlam..........ale co z tego??
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam ta stronkę której szukałam to jednak Frankee
http://eurokoncept.com/frankee/view_album.php?set_al
bumName=album146&page=4
ale co z tego jak zapisałam na podkatalogu Dimensions i nie można z niej
wejść na strone głowną gdzie jest reszta firm..:(((((((

....może cos poradzicie ,może ktoraś z Was zapisała tą strone rozsądzniej
niż ja?

pozdrawiam z Krakowa...Bozena

1. Data: 2004-06-17 21:00:54

Temat: Re: Znalazlam..........ale co z tego??
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest tu http://eurokoncept.com/frankee/albums.php

1. Data: 2004-06-17 21:10:18

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex, a dziala Ci ten adresik?
pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-06-17 21:24:37

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Bos" <b...@i...pl> :

> [...]
> z niej wejść na strone głowną gdzie jest reszta firm..:(((((((
>
> ....może cos poradzicie ,może ktoraś z Was zapisała tą strone

Myślę, że można trochę albo nawet większość 'zgadnąć' zmieniając numer
albumu ze 146 na kolejne w dół i w górę - sprawdziłam dla kilku numerów i
działa :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2004-06-17 21:26:35

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

DMC
http://eurokoncept.com/frankee/view_album.php?set_al
bumName=album147
Alfabety
http://eurokoncept.com/frankee/view_album.php?set_al
bumName=album347
http://eurokoncept.com/frankee/view_album.php?set_al
bumName=album231
staram się zmieniać cyfry nma końcu linka. Miłego poszukiwania. Ola

1. Data: 2004-06-18 07:34:23

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex wrote:

> Jest tu http://eurokoncept.com/frankee/albums.php

Mnie sie otworzylo po bardzo dlugim oczekiwaniu, ale nie widze
mozliwosci wejscia do czesci HAFT KRZYZYKOWY :-(

Grazyna

1. Data: 2004-06-18 16:21:48

Od: "olgasw-Gdańsk" <olgasw@(XXXXX)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale co z tego jak zapisałam na podkatalogu Dimensions i nie można z niej
> wejść na strone głowną gdzie jest reszta firm..:(((((((

tyle ze stronka jest przeciazona

Server and traffic overload :(

Pozdrawiam
Ola